Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot РОДОПИ 21 - СНЕЖЕН ЕКШЪН(16)
В момента е: Сря 21 Апр 2021, 23:03
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Ан-12 - още живот
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 4 [53 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 23:03    Заглавие:  Ан-12 - още живот  

Изглежда Ан-12, може би не на всички оператори, ще прескочи трапа, със споразумението с EASA за 5-годишен срок за извършване на типова сертификация. Поне това е новината на деня.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Съб 18 Ное 2006, 15:18    Заглавие:  

Много добре!!!!!!Дано да стане защото тоя самолет има още поне 15г.
живот,ако се поддържа добре и може да носи добри пари на собствениците си..........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Съб 18 Ное 2006, 18:53    Заглавие:  

Дано да остане- това е един много полезен самолет... И ме кефи. То по целия свят го има масово- освен в САЩ. Евтин е за поддръжка що-годе, само дето ми се струва, че не е лесен за експлоатация. Поне мен приборното табло направо ме плаши като го погледна. И 5 човека ми се струват малко като екипаж Shocked Ама печените летци явно не се плашат.
А иначе с тая Европа не е на добре Confused Rolling Eyes Натискат ни отвсякъде за всичко- накрая от самолетния парк руско производство май само това ше остане-> Smile http://pic.bgspotters.net/?id=6681 . Ама поне пилота е доволен!

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 19 Ное 2006, 17:07    Заглавие:  

M-4 написа:
А иначе с тая Европа не е на добре Confused Rolling Eyes Натискат ни отвсякъде за всичко!

Баш това е добре-то. Копане си трябва, ама за да станем истински конкурентно-способни - друг път няма. Българина е доказал, че когато някой друг го ръчка да копа - чудеса може да извърши. Оставят ли на него сам - трагедия. Crying or Very sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Нед 19 Ное 2006, 17:48    Заглавие:  

Не съм много съгласен, борден Very Happy . Ама да не започваме спор. Иначе Ан-12 е много полезен самолет, и докато се изцеди доста време ще мине. Обаче европейците си държат на техните по-добри ( а не винаги е така) продукти- и то е нормално, де. Всичко е реклама сега.
Дано го оставят самолета- за негов наследник/ заместник подходящ за БГ на тоя етап не се сещам. И смятам, че не е нужно...
Когато самолета даде всичко от себе си ( у нас смятам това ще стане след поне 5 години), нека бъде сменен с нещо модерно, но на тоя етап е излишно от всякаква гледна точка. ИМХО Пък и българските компании не са чак толкова богати...
Машина за пари-> http://pic.bgspotters.net/?id=7002

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 00:31    Заглавие:  

Хубав самолет е Ан-12, както показва 50 годишната му история. Тая отсрочка, най-добре да я използват, за да го заменят с някой друг.
_________________
Истината е противоречива (с)

Последната промяна е направена от Moss на Пон 20 Ное 2006, 00:39; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 00:38    Заглавие:  

M-4 написа:
Когато самолета даде всичко от себе си ( у нас смятам това ще стане след поне 5 години), нека бъде сменен с нещо модерно, но на тоя етап е излишно от всякаква гледна точка.

Самолетът вече е дал всичко от себе си. И би било напълно оправдано да бъде заменен с по-нов самолет в нашите карго-компании.

Цитат:
ИМХО Пък и българските компании не са чак толкова богати...

Това, че компаниите не са богати не е оправдание за нищо. Ако Ан-12 е "машина за пари" няма ли компаниите да са пълни с пари?!

Бордния го каза - ако не ни натиснат отвън, нищо не правиме в България. Затова дано повече ни натискат за да ни се развива авиацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 10:38    Заглавие:  

harrier написа:
M-4 написа:
Когато самолета даде всичко от себе си ( у нас смятам това ще стане след поне 5 години), нека бъде сменен с нещо модерно, но на тоя етап е излишно от всякаква гледна точка.

Самолетът вече е дал всичко от себе си. И би било напълно оправдано да бъде заменен с по-нов самолет в нашите карго-компании.

Цитат:
ИМХО Пък и българските компании не са чак толкова богати...

Това, че компаниите не са богати не е оправдание за нищо. Ако Ан-12 е "машина за пари" няма ли компаниите да са пълни с пари?!


Дотук не сме на едно мнение - има още хляб в самолета! А това за парите в авиокомпаниите звучи... твърде общо.
Иначе действително имаме нужда от външен натиск като се замисля, ама това е твърде обширна и субективна тема...
И още нещо- би ли ми дал пример за заместник на Ан-12 у нас сега!? Питам от любопитство, щото не се сещам в момента за такъв?
П.П.- Не казвам, че не е време да се мисли за негов заместник, но според мен момента Ан-12 да се замени ще настъпи след още немалко време.

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 11:38    Заглавие:  

Какъвто и заместник да се намери за Ан-12, ще трябва да е бързо, защото ако и това време което е дадено се пропилее, ще е адски глупаво, и тогава повечето авиокомпании каистина ще заслужават съдбата си. А като аалог на Ан-12 май единствено С-130 може да се посочи. Но той е мнооого по-скъп във всяко отношение.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 11:55    Заглавие:  

М-4 накратко казано момента Ан-12 да се замени е СЕГА! След 5 години когато изтече споразумението с EASA всякакво виене на умряло относно съсипването на сектора ще е безмислено, защото вече никой няма да му обърне внимание. Впрочем ситуацията ще е горе долу сходна в цялата икономика. Доста фирми дето си мислят че могат да си експлоатират оборудването докато се разпадне тепърва ще реват на умряло.
А къде е изхода за намиране на заместник на Ан-12? Ами примерно в консолидацията фирмите на пазара и взимането на финансов лизинг на западни товарни машини в добро състояние.
А и (съвсем изцяло хипотетично), един 747-200F(или товарна 757) примерно вероятно ще позволи на взелата го на финансов лизинг компания малко да си поразшири пазара на който оперира или да предложи по-ниска цена на услугата за сметка на мащаба(возене на повече товар) ако си остане на същия пазар.

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27542
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 16:34    Заглавие:  

Cool Cool Cool
747-200F няма възможностите на Ан-12 по простата причина че няма задна врата!

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 17:17    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
747-200F няма възможностите на Ан-12 по простата причина че няма задна врата!

Първо това беше много хипотетичен пример, второ повече не коментирам да не замазваме темата.

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 18:39    Заглавие:  

Дано има скоро в България товари за карго вариантите на Боинг и Еърбъс, ама малко ме съмнява тази работа Rolling Eyes

Един пример: товара на UPS от Скопие за София (превозван с L-410) често се състои от един чувал тежащ под 10 кг Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 19:17    Заглавие:  

Аз също си мислех за Ц-130, само че тая работа ми се струва... от трън та на глог. Двата самолета са почти сходни ( и горе долу еднакво стари) Все пак аз залагам Ан-12 да остане поне до 2010- просто има още хляб... Не съм запознат как стоят нещата с ресурсите на българските Ан-12, ама мисля могат да служат още към 5 години. Още не мога да разбера от къв зор е нужно ТОЧНО СЕГА да се смени Ан-12?! Да се мисли за негов наследник- да, ама в близките 2-3 години не сятам, че ше го сменят. ИМХО
А, то е ясно, че заместника му ще е западен ( европейски) ама се чудя кой? Иначе самолетите са си ни бая старички, ама поне да се изцедят докрай! Средната им възраст май е над 35 години. Най- стария за който се сещам е LZ-VEA- производство 1961, ама не съм сигурен дали лети още. И нальотите са над 30000 часа средно. Общо взето са произведени през 60-те... Звучи опасно, ама...
Само да не стане като с Бългериан Ер Чартър--- 20 годишни 154-ки за също толкова стари МД-82-ки. Верно, че "кренвиршите" са по-икономични от Ту-то, но иначе няма смисъл- нито са много по- екологични, нито по- тихи, обаче... са западни Rolling Eyes Е ще видиме кой ще е заместника на 12-ката, времето ше покаже...

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
AirTito


Регистриран на: 12 Мар 2005
Мнения: 172
Местожителство: HyperLobby

МнениеПуснато на: Пон 20 Ное 2006, 19:33    Заглавие:  

В Скорпион в момента тече много сериозен курс по 737-300/400/500 карго вариант, като идеята е да замени точно Ан-12 по линията до Бергамо с DHL. Дали ще дойде Боинга не знам, но е факт, че много сериозно се учи машината.
На теория не е проблем намирането на заместник, особено в този случай, когато става дума за стандартни контейнери товарени през страничната карго врата на 737 с обшо тегло до 15т. Но на практика нещата опират до пари.
Там където няма аналог Ан-12 и други руски машини е когато трябва да се превози нестандартен товар.

_________________
Eagle Dynamics Beta Team
=RvE=

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение MSN Messenger 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 4 [53 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1124s ][ Queries: 15 (0.0132s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker