Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
СПЕЦИАЛЕН КОМЕНТАР: ЗА МЕЧТИТЕ НА ГОСПОДИН ПЛЕВНЕЛИЕВ · ВЛАДО КОЛЕВ: Б У Л Д О З Е Р Ъ Т · ПОЛИТИЦИТЕ НИ... НОВИТЕ ПАВЛИКМОРОЗОВЦИ · БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ МИТОВЕ И УПОТРЕБА ИЛИ ЗА 30-ТЕ СРЕБЪРНИКА НА ЕДИН УЧИТЕЛ · ДО ФАНДЪКОВА: ИЗ БИТИЕТО НА ЕДНА ПОЛЯНА · ЗА ЛЕКА НОЩ: КАК СЕ ВДИГА РЕЙТИНГА... ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot РУСКИ ТУ-154 СЕ РАЗБИ В ЧЕРНО МОРЕ(129)hot НАЦИОНАЛНО СПИСАНИЕ ЗА АВИАЦИЯ КЛУБ КРИЛЕ БРОЙ 10 2016(16)
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 18 Jan 2017, 03:33
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
ModeratorenSea Dog
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 42 von 54 [805 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 40, 41, 42, 43, 44, ..., 52, 53, 54 Weiter
Autor Nachricht
Junak


Anmeldedatum: 14.02.2009
Beitrдge: 188

BeitragVerfasst am: So 12 Apr 2015, 00:11    Titel:  

Христос Воскресе!

Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
kolegata


Anmeldedatum: 29.07.2013
Beitrдge: 43

BeitragVerfasst am: So 12 Apr 2015, 07:49    Titel:  

ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ КОЛЕГИ.БОГ ДА Е С ВАС И ВАШИТЕ СЕМЕЙСТВА
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12539
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 20 Mai 2015, 11:26    Titel:  

България и Украйна ще подпишат спогодба за експлоатацията на железопътните фериботи между двете страни

Правителството одобри проект на Спогодба между Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията на България и Министерството на инфраструктурата на Украйна за установяване на специален режим на експлоатация на железопътните фериботи между двете страни по предварително установен ред.
Чрез подписването на спогодбата ще бъде разрешен проблемът с допустимия брой лица, които могат да бъдат на борда на фериботен кораб като придружаващи товара. Техният максимален брой е 92-ма при 12 според сега действащите договорености.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
fragma_

Anmeldedatum: 08.09.2009
Beitrдge: 52

BeitragVerfasst am: Mo 25 Mai 2015, 19:57    Titel:  

Набираме фитери. Отлични условия. Всички желаещи могат да подадат автобиография с телефон за връзка на velikov@finvalbg.com
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
furuno

Anmeldedatum: 13.12.2009
Beitrдge: 376

BeitragVerfasst am: Di 26 Mai 2015, 11:24    Titel:  

Кои сте вие точно, които набирате фитери, и сравнено с какво условията са отлични? Ако имате оферта я напишете, за да може всеки да прецени дали условията наистина го устройват, и доколко са отлични...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 41651

BeitragVerfasst am: Di 23 Jun 2015, 09:13    Titel:  

Международния ден на моряка – 25 юни 2015
http://pan.bg/view_article-3-30832-Mezhdunarodniq-den-na-morqka-%E2%80%93-25-juni-2015.html
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Popay


Anmeldedatum: 14.01.2006
Beitrдge: 282
Wohnort: БУРГАС

BeitragVerfasst am: Di 23 Jun 2015, 19:10    Titel:  

Корабът „Персенк“ стана най-новото попълнение в състава на Параходство БМФ
На 22 юни 2015 г. в Нантонг, Китай, бе вдигнат флагът на моторния кораб „Персенк“ – най-новото попълнение в състава на Параходство „Български морски флот“ АД, съобщиха пред Maritime.bg от компанията. Първият капитан на кораба е Стоян Хубенов, а първият главен механик – Димчо Чипов. По време на първия си рейс с български екипаж ще посети три китайски товарни пристанища и ще поеме курс към пристанища в региона на Средиземно море.
Корабът е построен през м. октомври 2010 г. в корабостроителницата Chengxi Shipyard Jiangyin, Китай (IMO: 9578995), като до сега бе нает на беърбоут-чартър от голямата шипингова компания Cosco Bulk Carrier. Дължината на кораба е 176,2 метра, широчината – 26 метра, а товароподемността (Summer DWT) – 30 361 тона. Главният му двигател е с мощност 8676 к.с., което позволява на кораба да развива скорост над 14 възла. Класификационната организация, която наблюдава „Персенк“, е Lloyd’s Shipping Register, а корабът е ригистриран под флага на Малта.

С приемането на „Персенк“, Параходство БМФ АД продължава курса на обновление на корабния парк. На 1 април 2015 г. в Шанхай, Китай, бе вдигнат флагът на моторния кораб „Белмекен“, който е еднотипен на „Персенк“.

През миналата година компанията подписа договор с китайска корабостроителница за строителството на четири (плюс опция за още два) бълкера с дедуейт 42 300 тона. Вече е потвърдено строителството на петия и на шестия кораб от серията.

Новопридобитият кораб „Персенк“ е третият в историята на Параходство БМФ АД с това име.

Първият български морски търговски кораб с името „Персенк”

20 август 1965 г. В Кристиансанд, Норвегия, екипаж с капитан Георги Дюлгеров и с главен механик Богдан Проданов приема закупения за нуждите на ДТП „Тексим” рудовоз „Акамар” (по-късно в Параходство БМФ плава под името „Персенк”). Корабът е построен през 1957 г. в Ла Сена, Франция, с товароподемност 14 650 тона. В състава на Параходство БМФ е до 7 ноември 1980 г., когато е продаден на гръцка фирма.

Вторият български морски търговски кораб с името „Персенк”

17 март 1998 г. От малката докова камера на Варненската корабостроителница изплава на вода четвъртият 13 900-тонен кораб за насипни товари (строителен номер 714), предназначен за Параходство БМФ. Корабът получава името „Персенк” (IMO: 9132519). Съкращаването с около месец на срока за издаването му се налага поради изискването на чартиращата фирма „Каргил” да го получи до края на месец май 1998 г. „Персенк” е в състава на БМФ до 12 август 2008 г., когато е продаден на турска компания.

Maritime.bg – Курс
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12539
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Do 09 Jul 2015, 12:46    Titel:  

Моряци и работници чакат 3 години заплати
09:24 | 9 юли 2015 | | / Редактор Лилия Чалева

Работници и служители от русенската фирма за корабоплаване "Самкор Шипинг" повече от три години чакат заплатите си.
Работодателят дължи пари на 12 българи и на украинци. Дружеството, което е било собственик на товарен кораб, в момента не извършва дейност, предаде БНТ2.

Марин Маринов е бил механик на кораба. Бил е нает за близо година, като уговорката с работодателя била да плати на него и на колегите му след приключването на курса. В средата на януари 2012 г. трудовият му договор е прекратен поради неизплащане на възнагражденията. Собственикът Автандил Самхарадзе му дължи над 14 хиляди лева.

“След прекратяване на трудовите права, той категорично отказа да ми плаща, не само на мен, а и на останалите колеги”, каза Марин Маринов.

Колегата му Сашо Александров има да получава около 5000 евро.

"Също съм обиколил много институции, никъде не ми помагат, дори са ми затваряли вратата. В инспекцията по труда не приеха сигнала ми”, разказа той.

От инспекцията по труда в Русе обясниха, че след като е прекратен трудовият договор, отношенията с работодателя стават граждански и ощетеният следва да си търси правата по съдебен ред.

Марин Маринов завел дело в Русенския районен съд и го спечелил.
“Но се оказа, че сметките му като юридическо лице са празни, няма никакви средства”, обясни Маринов.

За да може да се намеси съдия-изпълнител, Маринов трябва да заведе ново дело. Този път не срещу фирмата, а срещу работодателя си като физическо лице. Но не вярва, че някога той и колегите му ще си получат изработените пари. Смята, че подобни случаи в България ще има, докато не се промени законодателството.

"В Народното събрание говорят, че тези деяния ще ги криминализират”, казва Маринов.
“Някакво възмездие, примерно в Румъния има затвор за това нещо”, допълва Сашо Александров.

Собственикът на дружеството Автандил Самхарадзе твърди, че не бяга от отговорност и прави всичко възможно да се издължи на работниците си. Затова и не е обявил фалит на фирмата. По данни от Инспекцията по труда в Русе тази година няма фирми, които да са забавяли изплащането на заплатите за повече от три месеца
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
fragma_

Anmeldedatum: 08.09.2009
Beitrдge: 52

BeitragVerfasst am: Mi 05 Aug 2015, 13:37    Titel:  

Фирма Века Нав набира корабни фитери, моряци и рулеви. Отлични условия за повече информация на посочиния телефон 0988792882
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Sharmuta

Anmeldedatum: 20.12.2011
Beitrдge: 43

BeitragVerfasst am: Do 27 Aug 2015, 20:01    Titel: Конференция  

Българо холандски морски форум.
Някой знае ли нещо повече за тази организация?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Anmeldedatum: 08.11.2007
Beitrдge: 12539
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 07 Sep 2015, 09:02    Titel:  

Върнаха капитан Собаджиев, осъден в Панама
21:36 | 4 септември 2015 | | / Десислава Димитрова /

Варненският капитан Светлозар Собаджиев, който през 2011 г. беше задържан в Панама и осъден заради кокаин на кораба, е върнат в България, но ще лежи в затвора= Той е пристигнал в България на 1 септември с полет от Панама през Амстердам, съобщи пред Topnovini.bg председателят на Асоциацията на българските капитани Димитър Димитров.

Собаджиев е прехвърлен от затвора "Ла Хоя" в Панама и в момента се намира в Софийския затвор. Предвижда се до седмица той да бъде преместен във Варненския затвор, където да излежи оставащата част от присъдата си, след 4 години зад решетките в Панама. Това се случи, въпреки че истинските трафиканти бяха задържани.

Корабът, на който Собаджиев беше капитан – MAAS TRADER, бе задържан на 28 март 2011 година с близо 170 кг кокаин на борда. Целият екипаж бе освободен, само той остана зад решетките, като повече от година срещу него все още нямаше повдигнато обвинение, припомня в. "Десант".

В крайна сметка той бе осъден на 120 месеца затвор, присъдата после бе намалена на 80 месеца за добро поведение и изучаване на испански език, сега му остават около 2 години, които обаче ще излежи в България. Всичко започва на пристанище Кристобал, където на втория ден след проверка на кораба панамските власти "намират" голямото количество наркотик. Тя обаче не била скрита, а странно разхвърлена на под в общо помещение, до което всеки има достъп.

"Съмненията ми са към членове на екипажа, които първоначално бяха задържани с мен, но впоследствие ги освободиха. Подозирам хора от палубна команда - филипинци и старши помощника - украинец, защото те имат връзка с работещите на пристанището. Но не мога да твърдя нищо без доказателства", заяви през 2012 г. пред български медии капитанът.

Близките на Собаджиев наемат адвокат, който прибира голяма сума за хонорара си, но не прави нищо. После е нает друг - Цезар Гуардиа, препоръчан от съкилийници. Приятели на Собаджиев събират 30 000 долара и му ги пращат. Той обаче се оказва корумпиран, лъже клиента си, дори представя фалшива резервация за полет до България.

Няколко години по-късно Гуардия е застрелян от неизвестни извършители. Оказва се, че той е бил международен измамник, дори адвокатските му права били отнети доста по-рано. В панамския затвор условията са ужасни – с дни няма вода, но е пълно с хлебарки и дървеници. Българският капитан преживява и и бунт на осъдени.

На 31 август обаче той е изпратен за родината си лично от почетния консул на България в Панама Клаудия Лисичкова де Мичев.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
jakopo

Anmeldedatum: 09.10.2011
Beitrдge: 73

BeitragVerfasst am: Di 08 Sep 2015, 22:19    Titel:  

Лъчезар Митев вече не работи в БМФ и неговото време дойде. Но нека си припомним драги колеги какво се промени и какво бе отношението към хората които работеха в направлението плав състав по времето когато Митев бе началник на отдел кадри в ПБМФ. Принуждаването на всички моряци да се самоосигуряват като сами посочваха заплатата на която да се осигуряват парите за осигуровки се удържаха от съществуващата тогава българска заплата която течеше и по време когато моряците бяха на плаване и в отпуск. Премахването на еврата като командировачни пари и замяната им с левове и долари което доведе до чуствително намаляване на заплатите за плавсъстава. Премахване на всичко което се даваше на екипажа на борда на корабите по охрана на труда а именно газирана вода, прясно мляко, натурални сокове. Не навременна смяна на екипажите,като при контаркт от четири месеца смените се забавяха максимално и в голяма част от случайте се извършваха между петият и шестият месец. Премахването на българската заплата и принуждаването на всички кадри от плав състава да напуснат по взаимно съгласие закриването на звеното плав състав което е заминено с Нав Бул менингова фирма собственост на лицето Лъчезар Грозданов Митев с тази си политика по негово предложение бяха освободени от състава на ПБМФ над 1000 морски лица. Вдигането на контрактите от 4 на 6 месеца за маладши ком състава и за изпълнителски състав което доведе до голям отлив на на кадри както на малдши ком състава така и на изпълнителски състав. Принуждаването познато повече като моряшки рекет а именно удържането на пари от заплатата( която вече е само доларова и която получаваш само по време на рейс) за така наречените пенсионни застраховки които трябва да заплащаш само в Алианц или Граве компаний посочени от Митев на което пак повтарям е познато като моряшки рекет защото нямаш право на избор а именно не плащаш всеки месец на Граве или Алианц не можеш да се качиш да работиш на кораб. След явното усещане, че се губят кадрите от младши ком състава отново намали контрактите на 4 месеца но за изпълнителски състав отказа да ги намали и те останаха на 6 месеца което накара по младите да потърсят припетание в други компаний. Намаляването на заплатите а именно за ст ком състав с 10.5% за мл ком състав с 8% и за изпълнителски състав с 6% което отново доведе до голям отлив на кадри и до неспособноста на фирмата да запази контингента си. Общо взето това се случи по време на 6 годишното управление на Лъчезар Митев на чело на отдел кадри в ПБМФ но както се казва в една българска поговорка на всяко прасе му идва коледата.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
dragon x


Anmeldedatum: 26.01.2004
Beitrдge: 1607
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Di 08 Sep 2015, 22:30    Titel:  

Много вярно казано. ''Далновидната'' кадрова политика определено даде резултат. Razz
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Suntory


Anmeldedatum: 17.03.2009
Beitrдge: 11

BeitragVerfasst am: Mi 09 Sep 2015, 15:34    Titel:  

Това за умишленото сменяне на 5 или повече месеца при контракт 4 е напълно вярно.Не знам какво си е мислел Митев,че може би след намаляване на заплатите на офицерите ще може да ги цака и с продължителността на контрактите?Да ама не!Особено при това търсене при другите фирми на топ 4,при по добри условия.Е видя че не сме му в кърпа вързани и всеки си намира мястото.Сега да си наемат Украинци и Грузинци да им карат корабите.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
gorki55

Anmeldedatum: 13.10.2014
Beitrдge: 3

BeitragVerfasst am: Mi 09 Sep 2015, 18:52    Titel:  

Брутална злоупотреба от страна на БМФ със стажантите.Всички стажанти,които се качват ги задължават да участват в програмата еразъм,която плаща пари на студентите по 650 евро на месец за всеки месец стаж.Уловката на великите БМФ е,че задължават стажантите да им преведът всички пари,които получат по програмата еразъм.За тези,които се качват за 6 месеца това са към 7600лв,които те задължават да им ги преведеш.Карат те да сключиш договор,в който пише,че сам си плащаш стажа и разходите за стажа и ги пишат в размер сумата,която ти плащат по еразъм и те задължават така косвено да им преведеш парите понеже те пряко и директно на тях няма как да се приведат.Тези пари реално са за студентите,а БМФ ги изнудват за да им ги вземат и после дават 240$ заплата и те карат да блъскаш ръжда по цял ден на кораба.
Да живее Българския "бизнес".
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 42 von 54 [805 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 40, 41, 42, 43, 44, ..., 52, 53, 54 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.2893s ][ Queries: 12 (0.0086s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker