Private Colleger of transportation Private Colleger of transportation
 
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
news US фрегата в Черно море навръх Гергьовден | Яценюк обвини Русия, че изнася тероризъм към Украйна | Има шанс разходите за отбрана да бъдат увеличени още през тази година | Украински военни са преминали на страната на проруските сепаратисти в Краматорск и Славянск | На изток украинската армия се сблъска с враждебност | Открита паметна плоча на летеца Любен Кондаков |

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Списание КРИЛЕ: Авиобаза Крумово, март и април 2014(18)hot Списание КРИЛЕ: Авиобаза Граф Игнатиево, март и април 2014(17)hot 10 години членство на България в НАТО(17)
В момента е: Сря 16 Апр 2014, 13:21
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
БУЛЯРД-ИХ "БЪЛГАРИЯ"
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 14 [203 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Вто 08 Апр 2008, 09:49    Заглавие:  

Тръгва строежа на два кораба за 60 млн. евро в „Булярд“
С тях ще стартира търговското мореплаване, което ще развива мажоритарният собственик на завода
Осигурени са поръчките на 8 плавателни съда, които трябва да бъдат завършени до три години
„Индустриален холдинг България“ АД стартира инвестиция в размер на 60 млн. евро, която се влага в строителство на два нови кораба в „Булярд корабостроителна индустрия“ АД. Това съобщиха от компанията. Финансирането е осигурено от дъщерното дружество КЛВК. Плавателните съдове са от типа „Фючър 56“ по японски проект, чийто лиценз е откупен от „Булярд“, заяви за „Народно дело“ Тодор Даскалов, изпълнителен директор на завода. По неговите думи те са за насипни товари, като всеки от тях ще бъде с дедуейт 56 700 тона. Следващия месец ще се реже ламарината за първия от тях, чийто пусков срок е през май 2010 г. Вторият трябва да бъде завършен до юни 2011 г. С поръчката, която „ИХ България“ възлага на корабния завод във Варна (също негова собственост), се полага началото на новото направление в бизнеса му – търговското мореплаване. За тази цел през декември миналата година беше учредено новото дъщерно дружество „ИХБ Шипинг“. Преди няколко месеца "ИХ България" увеличи капитала си и набра над 42 млн. лв. от фондовия пазар, като основната част от тях е насочена към инвестиции в морския му бизнес.
„Булярд“ вече има договори за строежа на 8 плавателни съда, каза още Тодор Даскалов. По два броя - за „ИХ България“, БМФ и турската "Дилер шипинг енд трейдинг". За последните два кораба в момента вървят заключителните преговори.

Цифрите
- Успоредно със залагането на първия плавателен съд за „ИХ България“ в края на май ще бъде завършен 43 000-тонен кораб за насипни товари на БМФ.
- В доковите камери на завода върви строителството на два 9800-тонни за Норвегия, като единият ще бъде готов до началото на юни.
- До края на годината ще започне строителството на още един 21 000-тонен за насипни товари от поръчката за БМФ, допълни шефът на завода.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3526
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 13 Юни 2008, 10:43    Заглавие:  

Април месец бях по работа в корабостроителницата, и снимах корпуса на новостроящ се кораб - просто не ми изглеждаше на товарен ....

Click to see if image is larger


..... а това е от вчера

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Май става дума за норвежката поръчка за кораб за обслужване на нефтени платформи. Тъй като го гледам, малко ако се попрефасонира, може да се получи нещо много интересно, за нуждите на нашите (и не само) ВМС
Rolling Eyes

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
barrel-rider


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 5334
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 13 Юни 2008, 15:51    Заглавие:  

Sea Dog написа:

Май става дума за норвежката поръчка за кораб за обслужване на нефтени платформи. Тъй като го гледам, малко ако се попрефасонира, може да се получи нещо много интересно, за нуждите на нашите (и не само) ВМС
Rolling Eyes


Да не би да са се ангажирали най-накрая с военните стандарти, пък това да е само пробно производство? Rolling Eyes
Способни са нашите корабостроители, само да им се даде възможност да го доказват

_________________
The Road goes on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And I must follow, if I can ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Сря 25 Юни 2008, 10:11    Заглавие:  

Ники товарен е... Товари подводници Very Happy

Кораб носач на подводници сглобяват в „Булярд“

в."Народно дело"

Уникалният плавателен съд ще поддържа нефтодобивни платформи в Северно море
С пълното оборудване цената на морското превозно средство би скочила над 140 млн. евро
Уникален кораб ще бъде пуснат на вода до 10 дни в корабостроителницата „Булярд“, съобщи за „Народно дело“ шефът й Тодор Даскалов. В плавателния съд има място за два батискафа, които ще се използват под водата, за да поставят палците на нефтени платформи най–вероятно в Северно море. Самият кораб е снабдителен и предназначението му е да извършва инспекция, поддръжка и ремонт на морските станции.
За пръв път правим подобно нещо, посочи Даскалов. Плавателният съд е един от най–високите, произвеждани някога в корабостроителницата. Височината на крана паснала буквално само с няколко милиметра. Дебелината на ламарината на кораба също е нещо ново за „Булярд“. Изключително тънка е и след заваряване дава деформации, обясни Даскалов.
Плавателният съд е изключително сложен като изпълнение и много скъп. С пълното оборудване цената му би била 140 – 150 млн. евро, посочи Даскалов. Апаратурата, както и подводниците обаче ще се правят в други заводи по света.
Корабът е по поръчка на норвежката компания FLEKKEFJORD SLIPP & MASKINFABRIKK AS. Предаването на плавателния съд трябва да стане факт след около месец, прогнозира Даскалов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Съб 28 Юни 2008, 23:11    Заглавие:  

Собственикът на корабния влага 41,7 млн. в морски бизнес
в."Народно дело"

„Индустриален холдинг България“ инвестира в собствени плавателни съдове
Компанията вдига двойно капитала си с нова емисия на фондовата борса
„Индустриален холдинг България“ очаква да привлече над 41,7 млн. лв. от предстоящото увеличение на капитала си на фондовата борса. С набраните средства ще се финансира предимно морското направление от портфейла на холдинга, пише в регистрационния документ на ИХБ. За това съобщиха вчера от БФБ, цитирани в expres.bg.
В сектора “Корабостроене и кораборемонт” попада „Булярд корабостроителна индустрия“ ЕАД. Инвестиционната програма на дъщерното дружество е за над 3 млн. евро до края на годината. Вече е закупена нова техника и започва строителството и оборудването на камера за бластиране и боядисване. Според проспекта за увеличението на капитала на ИХБ в „Булярд КИ“ ЕАД започва строежът на трети кораб за нуждите на холдинга. Той е поръчан от „Карвуна Лтд“, Маршалски острови, собственост на дъщерното „Приват инженеринг“ АД.
Стойността на плавателния съд е 21 млн. евро, като следващата вноска от 4,2 млн. евро в началото на 2008 г. ще бъде покрита от средствата от увеличението на капитала.
В раздела “Морски транспорт” са „Емона шипинг Лтд“ и „Марциана шипинг Лтд“. Двете компании имат сключени договори с „Булярд КИ“ ЕАД за строеж на два кораба за превоз на насипни материали и контейнери. Общата им стойност е 27 млн. евро. С 14,8 млн. евро, осигурени от новата емисия акции, ще се доизплати изграждането на двата плавателни съда. В резултат „ИХ България“ ще развие новото си направление – морски транспорт, коментират от БФБ.
ИХБ планира да увеличи капитала си от 26,254 млн. лв. на близо 43,757 млн. лв. чрез издаване на до 17,503 млн. нови акции с право на глас с емисионна стойност от 2,40 лв.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Сря 09 Юли 2008, 09:45    Заглавие:  

Пристанището на "КРЗ Порт-Бургас" ще бъде разширено


"КРЗ Порт-Бургас" ще инвестира близо 23 млн. евро за разширение на базата си, каза изпълнителният директор на порта
Веселин Статев. Целта на вложението е пристанището да се специализира най-вече в обработката на генерални товари и на зърнени храни. Значителна част от износа и вноса на пшеница, царевица, ечемик, шрап и сол могат да преминават през Бургас. Нови силози за зърно, удължаване на съществуващата кейова стена и увеличение на корабните места са залегнали в бъдещите планове на ръководството на частния порт. След разширението портът ще се превърне в най-големия терминал за зърнени и други насипни товари и така ще запълни пазарни ниши в региона. "В акваторията на Бургас няма изграден терминал за зърнени храни, което определя и бъдещата пазарна ориентация на дружеството", коментира Статев.

Вече е разработен идеен проект, включващ изграждане на специализиран терминал за обработка и съхранение на насипни товари от хранителен произход. Идеята е базирана на възможността за усвояване на водна територия от около 13 хил. кв.м по специална технология - преграждане чрез шпунтова стена. Така общата площ на пристанището ще бъде увеличена до около 80 дка и съществуващата кейова стена ще се удължи с още 180 метра в западна посока. Ще се извършат и укрепителни работи по старата кейова стена. Корабните места ще станат три от по 125 метра. Проектът предвижда опция и за изграждане на допълнителен кей. В най-западната част на пристанището ще има специализиран терминал за зърно, останалата част ще бъде за обработка и складиране на генерални товари. За съхранение на зърнените товари се предвижда изграждане на специализиран силозен склад, състоящ се от 8 броя силозни клетки с вместимост 5500 т всяка, елеваторна кула и съответните захранващи клетки и изземващи гуменолентови транспортьори.

"КРЗ Порт-Бургас" АД е собственост на "Индустриален холдинг България" АД.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Сря 09 Юли 2008, 09:53    Заглавие:  

"Алианц" откри административен комплекс в "Булярд"


"Алианц България" откри административно-битов комплекс в "Булярд корабостроителна индустрия" (БКИ - бившата варненска корабостроителница). Само преди десет дни, "Алианц България", който контролира дружеството, откри и първия си ликвидационен център във Варна, който е и първият извън столицата. Той се намира в непосредствена близост до корабния завод. Замисълът е освен варненските клиенти на компанията офисът да обслужва още регионите на Шумен, Добрич, Търговище, Силистра и Разград.

Ликвидационният център предлага комплексно финансово обслужване - на едно място може да бъде сключена застраховка или да бъде открит влог, което е обичайна практика за всички офиси на "Алианц България". Предвижда се и обслужване на клиенти по автомобилно и имуществено застраховане. За отбелязване е, че щетите за територията на Варна ще се завеждат на място, а документацията на останалите региони ще се разглежда за окончателните доклади и разплащането, без да е необходимо те да се обработват от централното управление.

Междувременно до броени дни се очаква в БКИ да бъде издаден и научноизследователски кораб за норвежката компания FLEKKEFJORD SLIPP & MASKINFABRIKK AS. Корабът е снабдителен и ще работи в Северно море. В плавателния съд има място за два батискафа, и хеликоптерна площадка.

Дружеството вече разкроява

първия от серията нови японски кораби Future-56 за турската компания Diler Shipping and Trading. Договорът беше сключен преди по-малко от година и предвижда строителството на кораби с 55 700 тона дедуейт за насипни товари. Лицензът за този вид кораби, тип "Супрамакс" беше закупен от Япония от компанията IHI, която е базирана в Йокохама. Този вид плавателни съдове се отличават с функционалност, лесна поддръжка и обслужване и ще бъде наситен изцяло с японска техника. Този вид кораби отговарят на всички съвременни конвенционални и класификационни изисквания.

Фирмата започна и строителството и на първия от трите нови кораба за БМФ. Контрактът за тях също беше подписан преди година. Плавателният съд, който ще бъде издаден първи, ще бъде 23 хил.тонен и цената му е 23 млн. евро. Той трябва да бъде завършен следващата година. Общата стойност на сделката с националния морски превозвач е 88.2 млн. евро. Останалите два кораба от поръчката ще бъдат също от серията Future-56, т.е. с 55,7 хил. т. дедуейт и всеки от тях струва 32.6 млн. евро. Тяхната доставка е определена за 2011 г. Плащанията ще бъдат извършени на етапи.

В момента в дружеството се строи още един плавателен съд. Той е за нуждите на мажоритарния собственик - "Индустриален холдинг България". Бивщият приватизационен фонд държи от капитала с 61,5 процента на корабостроителницата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Сря 09 Юли 2008, 09:54    Заглавие:  

"Булярд корабостроителна индустрия" започна да строи два кораба
от Доротея Спасова


"Булярд корабостроителна индустрия" (БКИ) започна работа по първия от серията нови японски кораби Future-56, който се строи за турската компания Diler Shipping and Trading. Това съобщи изпълнителният директор на дружеството Тодор Даскалов. Договорът беше сключен преди по-малко от година и предвижда строителството на кораби с 55 700 т дедуейт за насипни товари. Лицензът за корабите тип "Супрамакс" беше закупен от Япония от компанията IHI, която е базирана в Йокохама. Този вид плавателни съдове се отличават с добра функционалност, лесна поддръжка и обслужване и ще бъдат оборудвани изцяло с японска техника. Корабите отговарят на всички съвременни конвенционални и класификационни изисквания.

Фирмата, която е наследник на бившата Варненска корабостроителница, започна и строителството на първия от трите нови кораба за БМФ, каза още Даскалов. Договорът за тях също беше подписан преди година. Плавателният съд, който ще бъде издаден първи, ще бъде 23 000-тонен и цената му е 23 млн. евро. Той трябва да бъде завършен следващата година. Общата стойност на сделката с националния морски превозвач е 88.2 млн. евро. Останалите два кораба от поръчката ще бъдат също от серията Future-56, т.е. с 55.7 хил. т дедуейт и всеки от тях струва 32.6 млн. евро. Тяхната доставка е определена за 2011 г. Плащанията ще бъдат извършени на етапи.

В момента в дружеството се строят още два кораба. Първият от тях е научноизследователски за норвежка компания и ще бъде приключен до дни. Корабът е снабдителен и ще работи в Северно море. Вторият е за нуждите на мажоритарния собственик на БКИ - "Индустриален холдинг България".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Сря 09 Юли 2008, 09:59    Заглавие:  

В „Булярд“
Вдигат село от контейнери за виетнамски корабостроители
До 350 работници ще побира импровизираното градче, което ще бъде готово наесен
В завода пристигнаха първите заварчици и корпусници от Азербайджан
Миниселище от 100 – 150 контейнера ще бъде изградено в корабостроителницата „Булярд“, съобщи изпълнителният директор Тодор Даскалов. Капацитетът му ще бъде за 250 – 300 души. Първите преместваеми жилища ще пристигнат в края на август от Австрия или Гърция и ще са снабдени с всички удобства за добър начин на живот, включително съблекални, тоалетни и бани. Нестандартният метод за настаняване е изключително популярен в чужди предприятия. Инвестицията ще бъде между 800 000 и 1 млн. евро, а селището ще бъде готово в началото на октомври. Контейнерите ще се използват от работниците, които не са от Варна. Основна цел е жилищата да поемат очаквания наплив на чуждестранни работници. От корабостроителницата се надяват да внесат между 200 и 250 виетнамци. Кога ще дойдат новите попълнения, зависи от правителството, което скоро ще сключи споразумение с Виетнам за обмяна на работна ръка. Очаква се азиатците да пристигнат в началото на есента. В момента по закон само 10% от персонала може да е попълнен от чужденци, посочи Даскалов. В „Булярд“ вече са пристигнали първите 14 корпусници и заварчици от Азербайджан. В момента азерите минават процедурите за регистриране в емиграционната служба. Провеждат им се инструктажи по безопасност на труда.
Вчера в района на „Булярд“ бе открита реновирана административно-битова сграда, която ще се използва от „Алианс“. Там ще се помещава и административната сграда на корабната компания. Постройката разполага и със столова с ВИП зала, битови помещения с душове и съблекални. „Това е логично продължение на социалната политика, която водим в завода. Това е на първо място редом с производството“ - посочи шефът на завода Тодор Даскалов.

Тодор Даскалов шеф на завода

Няма да има дискриминация
в заплащането

Г-н, Даскалов от колко работници имате спешна нужда?
Не бих казал, че имаме спешна нужда. Но искаме допълнително 300 – 350 души. В момента сме 1100 плюс 600 контрагенти, които работят в завода.
Азерите и виетнамците качествени ли са като знания и подготовка?
В момента им провеждаме тестове. Първите впечатления са, че като заварчици са добре. Като корпусници още не е преминал тестът и нямам впечатления. Ние обаче предварително им бяхме пратили длъжностната характеристика, която трябва да притежава заварчикът или корпусникът.
Повече ли ще получават от българите?
Не. Ще работят на ставката, на която работят нашите контрагенти. Няма да ги делим. Колкото повече произвеждат, толкова повече ще взимат.
Предвиждате ли увеличаване на възнагражденията?
Започнали сме още от Нова година и постоянно го увеличаваме. Изпреварваме инфлацията при всички положения.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Сря 09 Юли 2008, 10:01    Заглавие:  

„Булярд“ построи двойно повече кораби
Седем варненски фирми в топ 50 на най-динамичните ни компании
Параходство БМФ остава в първата десетка на крупните работодатели
Варна се оказва градът с най-динамично развиваща се икономика след столицата. Това показва последната класация на 100-те най-големи български компании на в. „Капитал“.
Седем местни дружества са включени в топ 50 на фирмите по реализирани постъпления за 2007 г. С най-голям средногодишен ръст на продажбите е „Булярд корабостроителна индустрия“ - 109,82%. За две години построените и предадени кораби са скочили от 26,186 млн. лв. на 101,244 млн. лв. Сериозно увеличение от 60% в продажбите са отчели и търговската верига „Пикадили“, строителната компания „Планекс“. Приятна новина за регионалната икономика е и присъствието на още три индустриални компании в лигата на най-бързоразвиващите се - „Солвей Соди“, „Девненски цимент“, „Агрополихим“. Оказва се, че тук са съсредоточени близо 25% от всичките 17 дружества, които влизат в класацията.
От 25-те най-големи холдинги шест са в морската столица. В топ 50 на най-печелившите компании отново шест са с варненски адрес. Параходство БМФ заема осмо място в лигата на най-големите работодатели с 4327 души персонал. Пристанище Варна е на 32-ро място – с 1663 души. Общо 11 местни компании осигуряват 16 016 работни места.
Туристическият бранш обикновено се свързва с големи приходи и бързи печалби, което обяснява строителната треска по Черноморието ни. Оказва се обаче, че пет от десетте големи дружества в класацията са завършили на загуба през миналата година, като на „Златни пясъци“ АД се пада основният дял - над 4,7 млн. лв. на червено. Водач в топлистата през последните години неизменно е Албена (17,73 млн. лв. печалба) - единственият курортен комплекс, който е приватизиран нацяло.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3526
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 21 Юли 2008, 08:37    Заглавие:  

Норвежкият кораб вече с име

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
polaris


Регистриран на: 08 Фев 2007
Мнения: 204

МнениеПуснато на: Пон 21 Юли 2008, 12:23    Заглавие:  

Интересен този норвежец, имам едно усещане че е на Solstad Offshore
Ако това е проекта от картинката явно сме подизпълнител, щото никъде не ни споменават. Поляци щели да го строят, а ще го довършва Bergen Group. Или сме подизпълнител на поляци или на норвежците им е слаба географията... Laughing В бг-статии пък се споменава Flekkefjord Slipp & Maskinfabrikk... Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Вто 22 Юли 2008, 23:34    Заглавие:  

Малко и от "Народно дело", но май не е за гореснимания кораб.


На вода

Новият кораб със строителен номер 190 по проекта на „Вик Сандвик“ изплава от малката докова камера на „Булярд - корабостроителна индустрия“. Плавателният съд е предназначен за инспекция, поддръжка и ремонт на нефтодобивни платформи. Той се стори по договор с норвежки корабособственик.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 38591

МнениеПуснато на: Пон 28 Юли 2008, 15:34    Заглавие:  

Корабният се обзаведе с нова техника
Две чисто нови немски машини с плазмено рязане вече функционират в "Булярд корабостроителна индустрия" (БКИ). Те са разположени в цех К 1 и с тях работят четирима оператори, които миналия месец преминаха на обучение в Германия. Според специалистите с новата техника ще се увеличи поне двойно производството. Майстори разкриха, че специфичните апарати могат никога да не спират работа. Но производителността им зависи пряко от натоварването, на което са подложени. Вчера стана ясно още, че в „Булярд“ скоро ще се изработват и камери за бластиране на метал. Оказва се, че БКИ е спечелила проект на стойност 5 млн. евро, който ще се финансира от самите собственици на завода. Припомняме, че БКИ започна и разкрояването на първия от серията нови японски кораби Future-56 за турската компания Diler Shipping and Trading. Договорът там предвижда строителството на плавателни съдове с 55 700 тона дедуейт за насипни товари. Те са различни със своята функционалност и съвременно оборудване, коментираха спецовете от завода.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3526
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 31 Юли 2008, 20:33    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 14 [203 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.6375s ][ Queries: 13 (0.5157s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker