Private Colleger of transportation Private Colleger of transportation
 
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
news Генерал Боцев става командир на СВ, полк. Михаил Попов - командир на 68-а бригада СС | Комодор Денев става контраадмирал и командващ ВМС | В Божурище ще бъде изграден музей на авиацията | ПОЧИТ КЪМ ОФИЦЕРСКИ КАНДИДАТ ДИМИТЪР ДИМИТРОВ | Намериха Лаз-7 за новия музей на авиацията в Ловеч | Историческо: Турският премиер се извини на арменците за масовите кланета |

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Списание КРИЛЕ: Авиобаза Крумово, март и април 2014(18)hot Списание КРИЛЕ: Авиобаза Граф Игнатиево, март и април 2014(17)hot 10 години членство на България в НАТО(17)
В момента е: Чет 24 Апр 2014, 07:48
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Двигатели (Dvigateli)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 40 [600 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 38, 39, 40 Следваща
Автор Съобщение
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Нед 05 Дек 2004, 16:39    Заглавие: Re: е-12н  

flydreamer написа:
Е, вного знаят тези гости!
Мисля, че е някой от тези специалисти, които постоянно коментират суперсамолетите,но сега ги е страх да влезнат във форума с "нин-нейма" си, защото е логично човек да ги попита, "А Вие откъде сте така вещи? А-а, измислили сте ги тези неща и сте летяли, летяли-и".
Оставете човека на мира! Той поне има желание да научи нещо и да направи нещо , пък било то и погрешно или не дотам "супер". Просто пита и разсъждава по темата. Ако на някой не му харесва не чете.
Мисля, че човек, който се държи като "даскал" със сигурност има нужда от психиатър, или от личен опит препоръчва на другите и те да опитат.


Ti kato ima6 nik-name az pak ne znam koi si.A za tova 'daskal' si mnogo prav: prepodavam konstrukcia na letatelnite aparati v Dolna Mitropolia a i sum sobstvenik na ultralight.
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Нед 05 Дек 2004, 16:47    Заглавие: Re: е-12н  

Tuk stava6e vapros ,4e leteneto e dostatu4no opasno za da moje nepodgotveni hora da si praviat eksperimenti s nego i da ostanat jivi sled tova.S motoren samolet niama prosto da 'osturje6' niakolko baira. Purviat 6te ti e posleden Very Happy Govorim za jelanieto na Gogo55 da si pravi samolet(E-12) i vpe4atlenieto mi za znaniata s koito e podkrepen.
Върнете се в началото
Пламен

Регистриран на: 24 Юли 2004
Мнения: 288

МнениеПуснато на: Нед 05 Дек 2004, 17:05    Заглавие:  

Никой не си мисли (предполагам) че правнето на самолет в "домашни" условия е лесно ( "лесно немааа" Хиподил Laughing ) . Затова избора на готова и проверена конструкция е задължителен (според мен).
Иначе както каза един приятел - "оръжие и измервателни прибори в домашни условия не се правят ! " Летателните апарати са в същата категория по сложност и отговорност.
Все пак да напомня - тази тема е за двигатели !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
izifly


Регистриран на: 19 Окт 2004
Мнения: 113
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 12:21    Заглавие:  

zdraveite priateli !!!
1) srdechno blagodaria na vsichki koito sa vzeli nikakvo otnoshenie po vaprosite mi za moia dvig
2) darza da kaza che za men foruma na "krile.net" e vazen istochnik na info i se otnasiam seriozno kam vsichko napisano tuk - i otkrovenno kazano xich ne mi e priatno kogato foruma stava dasak za rasene na gluposti i za zapochvane ne kavgi - molia vi za po-seriozno otnoshenie
3) sazaliavam che pisha na riadko i na latinitsa no neta mi e shiban a i na kirilitsa sam otchaivashto baven
4) az vsashnost dasta gi chuvam petlite kogato ide rech za d.v.g - no darza da se posavetvam s zreli aviatori koito sa polzvali dvg za ult. mnogo se radvam che se zdobix s tozi dvig (swift 993 sm^3) i kato gledam e perfekten za tselta. v momenta mu pravai mnogo podobrenia (auspux , vsmukatelni trabi , zapalvane , oxlazdane ) - no niamam vreme da pisha a kato parvoobraz na ult koito smiatam da stroia e ruskia "ptenets 2" - tova e razrabotka na bratushkite s 10-15 godishna davnost , i smaitam che e po silite na lubitel ot bg.
5) shte vi darza v techenie na razrabotkata si , sega niamam vreme da pisha - sorri
.
spetsialni pozdravi na virago

_________________
Ако затегне - напъни го!
Ако се счупи ... значи му е било време да се смени !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Speedy Gonzales

Регистриран на: 28 Окт 2004
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 20:58    Заглавие:  

[quote="izifly"]4) ....az vsashnost dasta gi chuvam petlite kogato ide rech za d.v.g .......... .
spetsialni pozdravi na virago [/quote]
Very Happy kolko sa pecialni ti si znaesh men me sarbi garba

Che , imam edna pitanka kam znashttie.
Sledkato gospodin koeficent 160/gog55/ nemoja da mi otgovori -zashto niakoi motocikleti imat 6 a niakoi po 10 predawki predpolagam ti shte mojesh /ako mi otgoworish na tozi wapros -awtomatichno she ti stane iasno /
Zshto , nese upotrebiawat motocikletni dvigateli v awiaciata ai zashto awtomobilnite dwigateli nesa spoluchliw izbor za awiaciata
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Пламен

Регистриран на: 24 Юли 2004
Мнения: 288

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 21:15    Заглавие:  

Speedy Gonzales написа:
Zshto , nese upotrebiawat motocikletni dvigateli v awiaciata ai zashto awtomobilnite dwigateli nesa spoluchliw izbor za awiaciata

И защо според теб ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
virago

Регистриран на: 06 Авг 2004
Мнения: 368
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 21:33    Заглавие:  

malak joker Very Happy
Imame ednakvi kone , edna i sashta perka edni i sashti kologrami na dwigatelia/primerno/ , no shte imame razlichna statichna tiaga/
nawsiakade spomenawate kone i kilogrami no nikade ne spomenawate....... kakwa triabwa da bade tazi harakteristika na dwigatelia
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Assen Andonov
Гост


МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 21:58    Заглавие:  

trqbva da priznaq 4e me zaintriguvahte s tozi vypros; za vruzkata na vyrtq6tiq moment i oborotite li govorite? za6toto mislq 4e tova e osnovnata razlika. No pyk zatova ima reduktori. ne sa edin a dva samoletite koito letqt s avtomobilni dvigateli, ne kazvam 4e e po-dobre ot Lycoming no kato nqma takyv i Chevrolet stava. Po-tejko e ama e deset pyti po-evtino. A i avtomobilnite dvigateli sa s mnogo po-dylyg resurs.
Ako ne sam prav 6te se radvam nqkoi da me popravi za da znam zanapred.
Pozdravi i ot men na Virago
Върнете се в началото
Пламен

Регистриран на: 24 Юли 2004
Мнения: 288

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 22:21    Заглавие:  

И аз не съм наясно с двигателите но мотоциклетни май дори руснаците не използват . А това е много показателно Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 22:22    Заглавие:  

Znachi nakratko, naistina stawa waprros za wartiashtia moment
pri motocikletite i awtomobilite, harakteristikata na wartiashtia moment, e stramna ili inache kazano ima iavno izrazena garbica koiato se preodoliava izkliuchetelno s predavkite bilona motociklet ili kola -edna po nadolu taka da se kaje i si nad tazi garbica i veche imash otnowo wartiash moment za da uskoriavash.
Pri niakoi motocikleti bez skorostnna kutia, e imenno polegata tazi harakteristika
Pri awacionnite dwigateli niama takawa skorostna kutia -harakteristika na wartiashtia moment predpolaga da ima po polegata ili wazmogno nai polegata harakteristika- /na simoniinito e imenno takawa polegata
wazmojno e i az da gresha
Very Happy
da chuem i drugi mnenia
Върнете се в началото
Пламен

Регистриран на: 24 Юли 2004
Мнения: 288

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 22:30    Заглавие:  

Асене, ти защо не се регистрираш за имаме някаква обратна връзка ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Пон 06 Дек 2004, 22:51    Заглавие:  

Sledkato gospodin koeficent 160/gog55/ nemoja da mi otgovori -zashto niakoi motocikleti imat 6 a niakoi po 10 predawki predpolagam ti shte mojesh /ako mi otgoworish na tozi wapros -awtomatichno she ti stane iasno /
е та това е доста елементарно ама нема да кажа с подробност що е така точно аз щото вече си имаме даскал,тои по ги разбира
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
daskal55
Гост


МнениеПуснато на: Вто 07 Дек 2004, 00:46    Заглавие:  

Гого55 написа:
Sledkato gospodin koeficent 160/gog55/ nemoja da mi otgovori -zashto niakoi motocikleti imat 6 a niakoi po 10 predawki predpolagam ti shte mojesh /ako mi otgoworish na tozi wapros -awtomatichno she ti stane iasno /
е та това е доста елементарно ама нема да кажа с подробност що е така точно аз щото вече си имаме даскал,тои по ги разбира

--------------------------------------------------------------------------------------
Abe Az ne sam daskal po dvigateli ama 6tom vseki moje da si pi6e tuk kakvoto si poiska.

Po oborotnia dvigatel otdava mo6tnostta si(oboroti po vurtia6t moment) v maluk diapazon ot oboroti, poradi koeto sa nujni pove4e predavki.
Da predpolojim, 4e i purvia i vtoria typ dvigateli sa s edna i su6ta mo6tnost:
bavnooborotni dvigateli --- nai-goliam vartia6t moment pri niski oboroti+, goliama masa-, mnogo resurs+, ikonomi4en+.(niama nugda ot reduktor t.e. svaliame malko kg.). (+ - + +)
burzooborotni dvigateli --- nai-goliam vurtia6t moment pri visoki oboroti-, malko resurs-, malka masa+, goliam razhod-, nujda ot reduktor(ka4vame malko kg.)-. (- - + -)
Tova ne ozna4ava 4e korabnite motori sa nai podhodia6i za aviaciata. Smile
Aviacionnia dvigetel se namira niakade po sredata. Toi e kompromis m/u masa i mo6tnost. Obiknovenno, za da polu4i6 ne6to trebva da se li6i6 ot drugo. Za da izkara6 pove4e mo6tnost ot edin dvigatel trebva da se li6i6 ot resurs i da se primiri6 s zavi6en razhod.
Ako ne sam prav Go6ko55, molia te kaji mi istinata, puk Az 6te se otkaja ot titlata daskal i 6te ia vru4a na teb.
(o6te 4akam snimkite na mnogofunkcionalnata motokoli4ka za paraplaner)
Върнете се в началото
Daskal55
Гост


МнениеПуснато на: Вто 07 Дек 2004, 01:01    Заглавие:  

za da polzva6 burzooboroten dvigatel triabva osven reduktor da ima6 i izmeniaema stupka na vitloto.Ta nali uslovieto da moje6 da go vrti6 tva vitlo e da ima6 po golem vurt.mom. ot tozi na vitloto-suprotivitelnia(reaktivnia). pri niski oboroti burzooborotnia motor ima maluk vurt.moment.
Върнете се в началото
ama000

Регистриран на: 03 Сеп 2004
Мнения: 30
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 07 Дек 2004, 04:06    Заглавие:  

eto tyk mu e mqstoto na moq star vypros: kogato se polzva reduktor promenq li se vyrtq6tiq moment na izhoda v syotvetstvie s predavatelnoto 4islo na reduktora? i ako e taka za6to e nujna izmenqema stypka na vitloto ako niskata mo6tnost na malki oboroti, se predava prez reduktora kato o6te po-niska skorost na lopatite i sledovatelno po-malko syprotivlenie?
ne 4e sporq, prosto iskam da znam.
pozdravi na vsi4ki!

Assen (eto tova sym az Plamene)
P.S.
eto tova gornoto be6e dobra seriq obqsneniq, i az ponau4ih ne6to, ili pone go osmislih po po-razli4en na4in koeto e sy6to tolkova polezno.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 40 [600 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 38, 39, 40 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2351s ][ Queries: 13 (0.0843s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker