Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 01 Мар 2021, 08:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Шансове за реализация
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 8 от 15 [216 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 13, 14, 15 Следваща
Автор Съобщение
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Нед 18 Мар 2007, 03:11    Заглавие:  

Да, поне до 2014 няма да е отворен пазара на труда за български граждани, вярно... все пак обаче както казах:
Цитат:
Хора, това е Германия, ако не е разрешено дори няма да ви одобрят документите (дори се съмнявам, че ще ви ги погледнат). Ако ви ги одобрят и минете тестовете, разрешението за работа ви е най- малкия проблем


Ако Луфтханза решат, че им трябваш, минеш им тестовете, издържиш прегледите и т.н., начин ще се намери. Те могат да издават визи доколкото знам, работни. Нищо не пречи да се опита, поне за тези, които са твърде решени да опитат и най-вече тук .

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Apo

Регистриран на: 06 Юли 2005
Мнения: 42

МнениеПуснато на: Нед 18 Мар 2007, 03:19    Заглавие:  

Луфтханза няма да решат,че им трябваш ,защотото първата стъпка е кандидатстването онлайн,където всъщност ти запецваш на момента с националноста и правото на работа и до там стига цялото ти "пилотиране".Тук е https://www.lufthansa-pilot.de/ и може да го видите спокойно.Не ви съветвам да попълвате фалшиви данни кандидатстването е възможно само веднъж.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 18 Мар 2007, 05:25    Заглавие:  

Цитат:
Надявах се да отговориш по-бързо.

На теб мисля, че казах, че няма да отговоря въобще.
Цитат:
Аналитичното ти мислене не ти е в полза в поста

Не си ти този който ще ми каже дали аналитичното ми мислене ми е от полза или не, най-малкото защото не ме познаваш. Аз обаче се радвам че го притежавам и мога да разчитам на него във всяка ситуация. Съжалявам ако не разбираш, но по просто казано икономическите науки са ме научили първо да анализирам ситуацията(ако разбираш какво ти говоря).
Цитат:
ако обичаш "колега", ако дискутираме нещатата ти защо дискутираш моето настроение и моите мисли

държанието ти предизвика моята реакция, съжалявам ако не си свикнал да получаваш истината в очите!
Цитат:
За казването на мнение аз не съм те спрял,аз също казвам моето,така че редно е ти да се успокоиш

да съм споменал някъде по-горе, че си ме спрял. Опитах се в първото си мнение под формата на шега за финанцамт-а да отклоня дискусията точно от тази институция, след което изразих собствено мнение, но явно се почувства обиден, че не споделям мнението ти и реши да се правиш на интересен.
Цитат:
Дали ще ми отговориш и дали има с какво да ми отговориш са две различни неща,смятам че съм отлично запознат имено с тези въпроси,както и кандидатстването към авиокомпанията

Още не си ме убедил, че си отлично запознат с условията за кандидатстване! Надявам се да успееш!
Цитат:
Какво ти е мнението, последното което бих правил е класификации,твоя стил съм забелязъл какъв е много отдавна и не съм очаквал друг отговор.

И какъв е моят стил? Би ли ми казал?
Нито ме познаваш, нито си разговарял с мен. Остави хората които контактуват с моята личност и ме познават да определят какъв ми е стилът и да кажат що за личност съм! Оценен съм и бях даже от накои потребители тук! Много си далече от истината и какъв отговор си очаквал ми е все тая. Твоето мнение няма значение за мен, други мнения на други хора са ми много по важни!


П.С. Извинявам се на останалите за отговора ми, но народа е казал "каквото повикало, такова се обадило"! Ако модераторите преценят, цензурирайте мнението ми, BH Air! Very Happy

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Apo

Регистриран на: 06 Юли 2005
Мнения: 42

МнениеПуснато на: Нед 18 Мар 2007, 11:14    Заглавие:  

Цитат:
На теб мисля, че казах, че няма да отговоря въобще.


Напротив ,точно на мен отговаряш,даже и с последния ти пост,и отново не по темата!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Вто 20 Мар 2007, 17:47    Заглавие:  

аз пак да си попитам:
-Последно какви кадри се готвят във филиала в Пловдив ?
-Мога ли да запиша телекомуникации във Варна и 2-рата година да се преместя във факултет авиационен в София по специалността: "Експлоатация на авиационното електро-, радиотехническо и навигационно оборудване и системи" ?
-Как стоят реално нещата.. ТУ плаща ли нальота или трябва сам да се бръкна N 000 лв ?!
-Ако вляза в Долна мога ли да прекъсна след 1-вата година и да си кандидатствам в ТУ ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 20 Мар 2007, 20:12    Заглавие:  

grim realm написа:
аз пак да си попитам:
-Последно какви кадри се готвят във филиала в Пловдив ?
-Мога ли да запиша телекомуникации във Варна и 2-рата година да се преместя във факултет авиационен в София по специалността: "Експлоатация на авиационното електро-, радиотехническо и навигационно оборудване и системи" ?
-Как стоят реално нещата.. ТУ плаща ли нальота или трябва сам да се бръкна N 000 лв ?!
-Ако вляза в Долна мога ли да прекъсна след 1-вата година и да си кандидатствам в ТУ ?

- във филиала в Пловдив се готвят основно кадри за военните ремонтни заводи, и малко от тях отиват в авиокомпаниите. А от тези за заводите също много малко остават (или няма работа, или плащането е ниско, особено трагедия е в Пловдив) и така повечето не работят по специалността след завършване.
- варианта е възможен. лично аз не можах да го направя навремето. Но има и друго - сега по новите наредби в авиацията по принцип като инженер можеш да работиш с всякакво висше техническо образование, при условие че те назначат (тук е сложното) и имаш търпение да караш две години стаж (нископлатен по правило) необходим за издване на бривет по дадена специалност и тип самолет. Този стаж (ползват те основно като момче за всичко, за справка GIG и неговите коментари) се кара задължително също от кадрите, завършили авиационните инженерни специалности на ТУ и специалностите на ЧТК. За военните кадри (инженерни) които имат няколко години стаж във ВВС, необходимия стаж в гражданската авиация е съкратен на една година. Примери в последно време бол, дори от средите на мои познати.
- Прекъсване след Долна (първо не влизаш в Долна, а в НВУ Велико Търново, където караш една година и след това отиваш в Долна да учиш авиация, но и там нивото е ниско заади стари преподаватели и прочие). За прекъсване - не съм чул някой да са му правили проблеми, но обикновено прекъсванията са по нисък успех.
- ТУ плаща нальта на летци (до 10 души) на държавна поръчка и това се обнавява от година на година, като за всяка година се говори, че е за последно. Може и скоро ще спре държавната поръчка, както изглежда, или поне бройките ще бъдат допълнително ограничени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
XaXo_maXo

Регистриран на: 03 Фев 2007
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто 20 Мар 2007, 21:18    Заглавие:  

[quote="Сашо"]
grim realm написа:

- ТУ плаща нальта на летци (до 10 души) на държавна поръчка и това се обнавява от година на година, като за всяка година се говори, че е за последно. Може и скоро ще спре държавната поръчка, както изглежда, или поне бройките ще бъдат допълнително ограничени.


Тази година е за последно!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Вто 20 Мар 2007, 22:16    Заглавие:  

това значи ли, че ако това лято вляза, да не се мъча въобще за пилот, защото няма откъде да изкарам парите, а техник или комуникацията ?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 20 Мар 2007, 22:23    Заглавие:  

grim realm написа:
това значи ли, че ако това лято вляза, да не се мъча въобще за пилот, защото няма откъде да изкарам парите, а техник или комуникацията ?!


Абе ти, както и аз, да се помъчим да влезем, пък каквото стане!

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Вто 20 Мар 2007, 22:57    Заглавие:  

е как Laughing
всичко ще мъчим, пък кфото сабля покаже Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 21 Мар 2007, 10:57    Заглавие:  

...
Последната промяна е направена от GIG на Вто 03 Юли 2007, 17:50; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
XaXo_maXo

Регистриран на: 03 Фев 2007
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря 21 Мар 2007, 17:45    Заглавие:  

grim realm написа:
това значи ли, че ако това лято вляза, да не се мъча въобще за пилот, защото няма откъде да изкарам парите, а техник или комуникацията ?!


нещата се променят, не знае какво ще стане другата година или по другата..., ако искасш да учиш нещо в областта на авиацията знаеш къде да ходиш да учиш в България, може да разстърсиш къде да учиш извън българия, а за пилот.. ми според мене може да се мъчиш да изкараш парите, но стъпи на здрава основа. Все пак полотите не представляват цялата авиация има много интересни работи с който може да се занимаваш и да учиш в тази област без да си пилот. А иначе няма лошо да се помъчиш с малко повече математика физика - първо както казах нищо не се знае пък ако не, винаги ще има смисъл.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
XaXo_maXo

Регистриран на: 03 Фев 2007
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря 21 Мар 2007, 17:49    Заглавие:  

GIG написа:
Напоследък все по усилено се чува, че Луфтханза Техник взимат под наем 3-ти хангар от април месец и се подготвят за отваряне на база. Говори се за наемане на около 250 фитъра.


в този хангар предполагам ще се извършват ремонтни дейности?, т.е ще се търсят механици? Предполагам това ще е добра възможност в по добра среда да се изкарат стажовете за бреветите?

Аз съм чувал че дори и Луфтханза Систем ще развиват дейност тук но незнам дали е вярно. Някой да знае повече?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 21 Мар 2007, 18:45    Заглавие:  

Сашо написа:
...сега по новите наредби в авиацията по принцип като инженер можеш да работиш с всякакво висше техническо образование, при условие че те назначат (тук е сложното) и имаш търпение да караш две години стаж.

Ако образованието не е авиационно - чакането е повече.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 21 Мар 2007, 21:04    Заглавие:  

...
Последната промяна е направена от GIG на Вто 03 Юли 2007, 17:49; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 8 от 15 [216 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 13, 14, 15 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0953s ][ Queries: 13 (0.0074s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker