Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot РОДОПИ 21 - СНЕЖЕН ЕКШЪН(16)
В момента е: Вто 20 Апр 2021, 20:42
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
България Ер и Хемус Ер
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 30 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 28, 29, 30, 31, 32, ..., 43, 44, 45 Следваща
Автор Съобщение
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Нед 26 Ное 2006, 18:45    Заглавие:  

Значи преди да проверявам и тн трябва да ми кажеш за кои дати говориме?

Полет SOF-ZRH-SOF с отиване на 10 и връщане на 17 декември например струва 235 евро с летищните такси.

Ето координати на Еърбега в Цюрих:
Switzerland
Bulgaria Air
Schaffhauserstrasse 5
CH-8006
Zurich
tel: + 41 44 3 61 61 54
tel: + 41 44 3 61 62 84
fax: + 41 44 3 61 61 60
e-mail: bulair@bluewin.ch
web: www.air.bg

Сигурен ли си, че тази цена от 700 евро се отнася до икономична или говориме за бизнес-класа?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 26 Ное 2006, 22:35    Заглавие:  

Новина от 23 или 24 ноември:

Няма да има радикални промени в състава на “България Еър”. Това заяви пред журналисти прокуристът на компанията Димитър Павлов по време на церемонията по посрещането на двумилионния пътник на летище “София”, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Той допълни, че всеки служител ще бъде оценяван индивидуално по обема и качеството на извършената работа.
“Надяваме се в рамките на година, година и половина да имаме решение по сливането на “Хемус еър” и “България Еър”. “България Еър” е хубаво име, което ние при всички положения ще запазим”, подчерта Павлов.
Той обясни, че част от приоритетите на компанията включват да бъде променен нейният имидж. “Натрупахме доста негативи за летния сезон и искаме това да се промени, а хората да пътуват в една нормална обстановка”, каза още Павлов.
Димитър Павлов каза още, че в рамките на петгодишен период се предвижда значително увеличаване на дестинациите, по които ще лети превозвачът. Ще бъдат закупени нови самолети. “Ще бъде променен самолетният парк. В момента водим преговори с “Боинг” и “Еърбъс” като минималното количество самолети, които искаме да вземем, са между 10 и 15, а в по-дългосрочен план - около 25”, каза прокуристът на “България Еър”.
Румяна ШУМКОВА
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Пон 27 Ное 2006, 12:02    Заглавие:  

абе дано я вдигната на по-високо ново България Еър (Хемус Ъер), че да започнеме да се кефиме на едно перфектно обслужване от страна на превозвача! Пък и повече самолети - повече работа и повече възможности като цяло!
_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 02:02    Заглавие:  

Доколкото разбрах LZ-BOI e върнат на Луфтханза. Някой може ли да посочи точния брой и регистрации на в момента опериращите за България Еър самолети?
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 10:41    Заглавие:  

Имат 11 самолета, от които в момента годни за полети са 4. Щото са много велики.
Почваш буквичките от M до W (без S) и прибавяш HVB.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 12:20    Заглавие:  

Мерси много, борден! А по какви причини другите самолети не летят?
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Делян


Регистриран на: 07 Сеп 2006
Мнения: 77
Местожителство: KJSD, Sikorsky Heliport, Stratford, CT, USA

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 14:43    Заглавие:  

richi_air написа:
абе дано я вдигната на по-високо ново България Еър (Хемус Ъер), че да започнеме да се кефиме на едно перфектно обслужване от страна на превозвача! Пък и повече самолети - повече работа и повече възможности като цяло!


шегаджия.... Smile

_________________
http://www.planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srch=Delyan
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=15672
http://airliners.net/search/photo.search?emailsearch=delyankovachev@mail.bg
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 15:44    Заглавие:  

борден написа:
Имат 11 самолета, от които в момента годни за полети са 4. Щото са много велики.
Почваш буквичките от M до W (без S) и прибавяш HVB.


А какво им има на останалите 7?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 15:51    Заглавие:  

BOOMER написа:
А по какви причини другите самолети не летят?

Според мен дълбоката причина се състои в това, че определени кръгове от средното ръководство на компанията по този начин се опитва да се покаже на позиция - че нещо зависи от тях (вероятно и да внуши нещо от сорта "Хемус ни купи - и сега вървим на зле"). Подобни демонстрации обаче са опасни в частна фирма и най-малкото изискват значителен майсторлък, какъвто не съм убеден че демонстраторите притежават. Ще видиме къде ще му излезе края.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 16:02    Заглавие:  

Делян написа:
richi_air написа:
абе дано я вдигната на по-високо ново България Еър (Хемус Ъер), че да започнеме да се кефиме на едно перфектно обслужване от страна на превозвача! Пък и повече самолети - повече работа и повече възможности като цяло!


шегаджия.... Smile

Ами според последните ми впечатления от FB в сравнение с CSA и АF, никак не се шегува човека. Просто трябва малко време на Хемус да си развие новата компания.
Миналата и тая година ставам потърпевш на колосални издънки от страна на Skyteam и откровено казано след следващата такава просто ще си върна flying blue картата с всичките 13 000 мили и с кратичко писъмце обещаващо тържествено че крака ми повече няма да стъпи на борда на самолет на Идиот тиим.
Оправдания от сорта на това като идеш да се чекираш да ти обяснят "Ти взимаш бордна карта, останалите двама са у листата на чакащите щото Еърбъса се прее.а и го сменихме с АТР-42(ма че сме продали местата в Еърбъса - това друга работа)" са нещо което до момента никога не ми се е случвало с България Еър. Или примерно безумни кретенщини от сорта на тая - "Сори обаче у Манчестър времето си е е.ало майката и за това кацаме на Станстед"(а че в Бирмингам по това време грее слънце на назе ни е през големия чешки..... А че пътуването от Станстед до Манчестър отнема 4 часа щото влаковете по крайбрежната линия не вървят, а от Бирминагм до Шефийлд(накъдето всъщност отивах) влаковете си вървят, че и пътя отнема 1.1 часа на никой не му дреме, щом кат съм се пре.ал да пътувам с CSA - проблема си е мой.
За това вече при всяка възможност смятам да пътувам с FB, дори ако се налага за да си стигна до Шефийлд да пътувам през Лондон и да се возя 2.5 часа на влак след това.
Минимум срещи с Идиот тийм. Да не споменавам пък друг техен член - AZ за който тука върви лафа че Al Italia значело - Самолета каца в Токио, а багажа в Амстердам, a принципно ако излети със закъснение от около 25-30 минути се счита че е излетял навреме

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 16:27    Заглавие:  

борден написа:
BOOMER написа:
А по какви причини другите самолети не летят?

Според мен дълбоката причина се състои в това, че определени кръгове от средното ръководство на компанията по този начин се опитва да се покаже на позиция - че нещо зависи от тях (вероятно и да внуши нещо от сорта "Хемус ни купи - и сега вървим на зле"). Подобни демонстрации обаче са опасни в частна фирма и най-малкото изискват значителен майсторлък, какъвто не съм убеден че демонстраторите притежават. Ще видиме къде ще му излезе края.


Крайно обезпокоително...
Цитат:
В момента водим преговори с “Боинг” и “Еърбъс” като минималното количество самолети, които искаме да вземем, са между 10 и 15, а в по-дългосрочен план - около 25”, каза прокуристът на “България Еър”.


Цитат:
Имат 11 самолета, от които в момента годни за полети са 4.


Ту се хвалят колко оптимистично е бъдещето ту виждаме че настоящето не е както трябва... Rolling Eyes

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 16:29    Заглавие:  

Тъндър-е, прочети това:

http://bgspotters.net/forum/viewtopic.php?t=1649

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 16:43    Заглавие:  

Stoyan написа:
Тъндър-е, прочети това:

http://bgspotters.net/forum/viewtopic.php?t=1649

Силно не е показателно. Мойто първо преживяване с Идиот тийм беше насред ясно и хубаво време със скорост на вятъра около 0 м/с., а Манчестърската изгъзица на чехите беше да хванат запасно летище на другия край на страната(добре че не се изтресоха в Саутхемптън, че тогава щях да се видя в чудо). А представям си какво биха натворили авиокомпаниите от Идиот тийм в мъгли подобни на декемврийските в България.
Между другото чешкия селендур канцна на Станстед все едно каца на самолетоносач, не на нормално летище

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 17:00    Заглавие:  

Те обичат пътниците им да разбират като самолета е кацнал затова Laughing един приятел от "удара" при кацане със CSA си разля мастило от писалката по ръкава... излитанията също са им много интересни със приличен танкаж от 30 градуса, та да почувстваме и ние пътниците какво са G- сили, да не го оставяме само на изтребителите. Laughing
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 17:02    Заглавие:  

Thunderchief написа:
Stoyan написа:
Тъндър-е, прочети това:

http://bgspotters.net/forum/viewtopic.php?t=1649

Силно не е показателно. Мойто първо преживяване с Идиот тийм беше насред ясно и хубаво време със скорост на вятъра около 0 м/с., а Манчестърската изгъзица на чехите беше да хванат запасно летище на другия край на страната(добре че не се изтресоха в Саутхемптън, че тогава щях да се видя в чудо). А представям си какво биха натворили авиокомпаниите от Идиот тийм в мъгли подобни на декемврийските в България.
Между другото чешкия селендур канцна на Станстед все едно каца на самолетоносач, не на нормално летище


Сигурно си прав!

Аз не съм летял с тях...

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 30 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 28, 29, 30, 31, 32, ..., 43, 44, 45 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0700s ][ Queries: 15 (0.0125s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker