|
В момента е: Вто 20 Апр 2021, 22:03 Часовете са според зоната UTC + 2 |
Ан-12 - още живот
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Страница 1 от 4 [53 Мнения] | Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща |
Автор | Съобщение | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Сашо
Регистриран на: 03 Яну 2004 Мнения: 1879 Местожителство: София |
Изглежда Ан-12, може би не на всички оператори, ще прескочи трапа, със споразумението с EASA за 5-годишен срок за извършване на типова сертификация. Поне това е новината на деня. |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
via
![]() Регистриран на: 22 Фев 2005 Мнения: 5453 |
Много добре!!!!!!Дано да стане защото тоя самолет има още поне 15г. живот,ако се поддържа добре и може да носи добри пари на собствениците си.......... |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
M-4
![]() Регистриран на: 02 Юни 2006 Мнения: 516 |
Дано да остане- това е един много полезен самолет... И ме кефи. То по целия свят го има масово- освен в САЩ. Евтин е за поддръжка що-годе, само дето ми се струва, че не е лесен за експлоатация. Поне мен приборното табло направо ме плаши като го погледна. И 5 човека ми се струват малко като екипаж ![]() А иначе с тая Европа не е на добре ![]() ![]() ![]() _________________ ...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ... |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
борден
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 2881 Местожителство: София |
Баш това е добре-то. Копане си трябва, ама за да станем истински конкурентно-способни - друг път няма. Българина е доказал, че когато някой друг го ръчка да копа - чудеса може да извърши. Оставят ли на него сам - трагедия. ![]() |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
M-4
![]() Регистриран на: 02 Юни 2006 Мнения: 516 |
Не съм много съгласен, борден ![]() Дано го оставят самолета- за негов наследник/ заместник подходящ за БГ на тоя етап не се сещам. И смятам, че не е нужно... Когато самолета даде всичко от себе си ( у нас смятам това ще стане след поне 5 години), нека бъде сменен с нещо модерно, но на тоя етап е излишно от всякаква гледна точка. ИМХО Пък и българските компании не са чак толкова богати... Машина за пари-> http://pic.bgspotters.net/?id=7002 _________________ ...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ... |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Moss
![]() Регистриран на: 11 Яну 2004 Мнения: 509 |
Хубав самолет е Ан-12, както показва 50 годишната му история. Тая отсрочка, най-добре да я използват, за да го заменят с някой друг. _________________ Истината е противоречива (с) Последната промяна е направена от Moss на Пон 20 Ное 2006, 00:39; мнението е било променяно общо 1 път |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
harrier
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 1594 Местожителство: София/Nuernberg |
Самолетът вече е дал всичко от себе си. И би било напълно оправдано да бъде заменен с по-нов самолет в нашите карго-компании.
Това, че компаниите не са богати не е оправдание за нищо. Ако Ан-12 е "машина за пари" няма ли компаниите да са пълни с пари?! Бордния го каза - ако не ни натиснат отвън, нищо не правиме в България. Затова дано повече ни натискат за да ни се развива авиацията. |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
M-4
![]() Регистриран на: 02 Юни 2006 Мнения: 516 |
Дотук не сме на едно мнение - има още хляб в самолета! А това за парите в авиокомпаниите звучи... твърде общо. Иначе действително имаме нужда от външен натиск като се замисля, ама това е твърде обширна и субективна тема... И още нещо- би ли ми дал пример за заместник на Ан-12 у нас сега!? Питам от любопитство, щото не се сещам в момента за такъв? П.П.- Не казвам, че не е време да се мисли за негов заместник, но според мен момента Ан-12 да се замени ще настъпи след още немалко време. _________________ ...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ... |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
onufrii
![]() Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 13226 Местожителство: вилает Боляристан |
Какъвто и заместник да се намери за Ан-12, ще трябва да е бързо, защото ако и това време което е дадено се пропилее, ще е адски глупаво, и тогава повечето авиокомпании каистина ще заслужават съдбата си. А като аалог на Ан-12 май единствено С-130 може да се посочи. Но той е мнооого по-скъп във всяко отношение. _________________ Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло! Si vis pacem, para bellum - 26030 Прайм червени шишета на бели! |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Thunderchief
Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 6311 Местожителство: София |
М-4 накратко казано момента Ан-12 да се замени е СЕГА! След 5 години когато изтече споразумението с EASA всякакво виене на умряло относно съсипването на сектора ще е безмислено, защото вече никой няма да му обърне внимание. Впрочем ситуацията ще е горе долу сходна в цялата икономика. Доста фирми дето си мислят че могат да си експлоатират оборудването докато се разпадне тепърва ще реват на умряло. А къде е изхода за намиране на заместник на Ан-12? Ами примерно в консолидацията фирмите на пазара и взимането на финансов лизинг на западни товарни машини в добро състояние. А и (съвсем изцяло хипотетично), един 747-200F(или товарна 757) примерно вероятно ще позволи на взелата го на финансов лизинг компания малко да си поразшири пазара на който оперира или да предложи по-ниска цена на услугата за сметка на мащаба(возене на повече товар) ако си остане на същия пазар. _________________ Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт. |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Елемаг
[Moderator] ![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 27542 Местожителство: София |
![]() ![]() ![]() 747-200F няма възможностите на Ан-12 по простата причина че няма задна врата! _________________ ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН! ![]() Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив! |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Thunderchief
Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 6311 Местожителство: София |
Първо това беше много хипотетичен пример, второ повече не коментирам да не замазваме темата. _________________ Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт. |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
GIG
Регистриран на: 05 Яну 2004 Мнения: 433 Местожителство: Sofia |
Дано има скоро в България товари за карго вариантите на Боинг и Еърбъс, ама малко ме съмнява тази работа ![]() Един пример: товара на UPS от Скопие за София (превозван с L-410) често се състои от един чувал тежащ под 10 кг ![]() |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
M-4
![]() Регистриран на: 02 Юни 2006 Мнения: 516 |
Аз също си мислех за Ц-130, само че тая работа ми се струва... от трън та на глог. Двата самолета са почти сходни ( и горе долу еднакво стари) Все пак аз залагам Ан-12 да остане поне до 2010- просто има още хляб... Не съм запознат как стоят нещата с ресурсите на българските Ан-12, ама мисля могат да служат още към 5 години. Още не мога да разбера от къв зор е нужно ТОЧНО СЕГА да се смени Ан-12?! Да се мисли за негов наследник- да, ама в близките 2-3 години не сятам, че ше го сменят. ИМХО А, то е ясно, че заместника му ще е западен ( европейски) ама се чудя кой? Иначе самолетите са си ни бая старички, ама поне да се изцедят докрай! Средната им възраст май е над 35 години. Най- стария за който се сещам е LZ-VEA- производство 1961, ама не съм сигурен дали лети още. И нальотите са над 30000 часа средно. Общо взето са произведени през 60-те... Звучи опасно, ама... Само да не стане като с Бългериан Ер Чартър--- 20 годишни 154-ки за също толкова стари МД-82-ки. Верно, че "кренвиршите" са по-икономични от Ту-то, но иначе няма смисъл- нито са много по- екологични, нито по- тихи, обаче... са западни ![]() _________________ ...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ... |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
AirTito
![]() Регистриран на: 12 Мар 2005 Мнения: 172 Местожителство: HyperLobby |
В Скорпион в момента тече много сериозен курс по 737-300/400/500 карго вариант, като идеята е да замени точно Ан-12 по линията до Бергамо с DHL. Дали ще дойде Боинга не знам, но е факт, че много сериозно се учи машината. На теория не е проблем намирането на заместник, особено в този случай, когато става дума за стандартни контейнери товарени през страничната карго врата на 737 с обшо тегло до 15т. Но на практика нещата опират до пари. Там където няма аналог Ан-12 и други руски машини е когато трябва да се превози нестандартен товар. _________________ Eagle Dynamics Beta Team =RvE= ![]() |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Страница 1 от 4 [53 Мнения] | Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща |
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
[ Time: 0.1132s ][ Queries: 15 (0.0051s) ][ Debug on ] |