Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot РОДОПИ 21 - СНЕЖЕН ЕКШЪН(16)
В момента е: Вто 20 Апр 2021, 20:47
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Криле
Новини - ГРАЖДАНСКА АВИАЦИЯ
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Предишната тема :: Следващата тема
Страница 75 от 104 [1550 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 73, 74, 75, 76, 77, ..., 102, 103, 104 Следваща
Автор Съобщение
ATC


Регистриран на: 13 Апр 2004
Мнения: 223
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 04 Ное 2006, 22:35    Заглавие:  

onufrii написа:
Грешка на авиодиспечер е причината за най-голямата самолетна катастрофа в Бразилия, станала в края на септември. Това става ясно от записите в черната кутия на катастрофиралия Боинг 737, съобщава днес бразилският в. "Фоля ди Сау Паулу", цитиран от Асошиейтед прес.

Авиодиспечер от Бразилската служба за контрол на въздушния трафик е казал на пилотите на малкия американски самолет, с който се сблъска самолета на бразилската авиокомпания "Гол", да летят на същата надморска височина като Боинга.

Според изданието записът от черната кутия показва, че американският пилот Джоузеф Липор получава инструкции от контролната кула в Сау Жузе дус Кампус да лети на северозапад на височина 11 277 метра до летище "Едуарду Гомес" в Манаус. Тази надморска височина е била в противоречие с летателния план и е била предназначена за полети в южна посока, отбелязва в. "Фоля ди Сау Паулу".

Изданието не съобщава по какъв начин се е сдобило със записите на черната кутия, които авиокомпанията "Гол" все още не е предала на федералната полиция.

На 29 септември Боинг 737 на нискотарифната бразилска авиокомпания "Гол" се сблъска с малък самолет и се разби в района на река Амазонка. Загинаха всичките 154 пътници.

хахаха разбира се че той е виновен, досега няма случай да е е виновен диспечера, аман от прости журналисти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Пон 06 Ное 2006, 13:17    Заглавие:  

Двама души са загинали, след като малък самолет се разби в САЩ

06 ноември 2006 | 04:46 | Агенция "Фокус"

Вашингтон. Двама души са загинали, след като малък самолет се разби в САЩ, предаде АП. Инцидентът е станал в северната част на Оклахома. На борда са пътували четирима души. Двама от пътниците са оцелели при катастрофата и са настанени в болница в стабилно състояние.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 07 Ное 2006, 15:55    Заглавие:  

След свръхзвуковия лайнер на Бойнг, е на ред да се правят и тихи лайнери :


Екип от 40 изследователи от Кеймбриджкия университет /Великобритания/ и Масачузетския технологичен институт /САЩ/ е конструирал безшумен реактивен пътнически самолет, предадоха Ройтерс и Би Би Си. Революционният експериментален самолет SAX-40 е със широк обтекаем корпус. Официално се нарича "blended wing" /"слято крило"/.

Клиновидното му тяло без опашка е с две крила. При излитане и кацане самолетът за 215 пътници издава шум като перална машина или други домакински уреди и изразходва горивото с 35% по-висок КПД от всеки друг съществуващ пътнически самолет. Той може да полети до 2030 г. Безшумният самолет ще позволи летищата да се строят в самите градове. През последните години намаляването на шума на самолетите е в центъра на вниманието на конструктори на самолети като "Боинг" и "Еърбъс" и на компании за реактивни двигатели, включващи "Дженеръл електрик", "Юнайтед текнолоджис" и "Ролс-Ройс".

Британско-американският екип изцяло е реконструирал самолета, като е акцентирал върху безшумността. Резултатът е летящо крило, използващо "стелт" технологията на военните самолети. Самолетът няма централен вертикален стабилизатор, какъвто имат на опашката сегашните пътнически реактивни самолети, а ползва чифт стабилизатори на краищата на крилата. Безшумният самолет е с размах на крилата 68 м и дължина 44 м - колкото "Боинг 767".

Дизайнът позволява на самолета да остава във въздуха при по-ниски скорости, което означава, че може да каца по-безшумно. Освен това той не използва задкрилки, каквито имат днешните пътнически реактивни самолети. Той използва три двигателя, поставени в средата на самолета, отзад. Те засмукват въздух над крилото, което изолира хората на земята от реактивния шум при излитането.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7859
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 07 Ное 2006, 21:39    Заглавие:  

тежък удар и мрачно бъдеще за А380:

Вторая по величине в мире корпорация по доставке грузов и корреспонденции FedEx Corp. сообщила сегодня об аннулировании своего заказа общей стоимостью 2,3 млрд долл. на 10 самолетов Airbus A380, сообщает (C) Associated Press.

Причиной этого шага FedEx называет задержку в доставках A380, заявленную Airbus. Компания FedEx являлась первым заказчиком грузовой модели A380.

В то же время FedEx заявила о заключении заказа одним из своих отделений на приобретение 15 самолетов Boeing Co. 777, а также о намерении впоследствии приобрести дополнительно 15 аналогичных самолетов для обеспечения растущих запросов на услуги компании. Boeing сообщил о том, что поставки начнутся в 2009г.

Чистая прибыль FedEx Corp. в 2005-2006 финансовом году, закончившемся 31 мая 2006г., выросла на 24,6% - до 1,81 млрд долл. по сравнению с 1,45 млрд долл., полученными годом ранее. Выручка компании в 2005-2006 финансовом году выросла на 10% и составила 32,29 млрд долл. против 29,36 млрд долл. годом ранее.

Европейский концерн EADS, дочкой которого является Airbus, не может похвастаться такими успехами. Из-за задержек с поставками А380 европейский концерн был вынужден провести серьезные кадровые перестановки. Своих постов лишились несколько топ-менеджеров компании.

Сложности, которых компания не ожидала, возникли в системе электроники в носовой и хвостовой частях фюзеляжа самого крупного в истории авиалайнера. Как следствие, выпуск А380 неоднократно переносился. В июне 2006г. компания заявила, что, вопреки взятым ранее обязательствам, поставки самолетов могут быть отложены на срок от семи месяцев до года. 3 октября 2006г. Airbus официально подтвердил, что поставки первых лайнеров А380 будут осуществлены только в октябре 2007г. и будет поставлен всего один самолет - вместо девяти запланированных ранее. То есть он сойдет с конвейера почти на полтора года позже, чем намечалось. В 2008г. клиенты получат только 13 самолетов А380, а в 2009г. должны выйти еще 25 лайнеров.

По оценке компании, ее потери в связи с задержкой выпуска А380 составят более 3,5 млрд долл. Эксперты называют гораздо большие суммы, а если учесть потери репутационного характера и то, что клиенты могут перейти к главному конкуренту Airbus - Boeing, то финансовые потери компании возрастут многократно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dechco

Регистриран на: 07 Юли 2006
Мнения: 897

МнениеПуснато на: Сря 08 Ное 2006, 08:02    Заглавие:  

Столкнулись два пассажирских самолета
В руководстве аэропорта склонны считать инцидент ошибкой кого-то из сотрудников наземной группы слежения
В американских аэропортах самолеты таранят друг друга. Второй раз за неделю на рулежных дорожках сталкиваются пассажирские лайнеры. На этот раз инцидент произошел в международном аэропорту O`Hare в Чикаго - столкнулись Boeing-737 со 110 пассажирами на борту и Airbus-320, в котором находилось 96 человек.
http://www.vz.ru/top/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Чет 09 Ное 2006, 15:30    Заглавие:  

Аерофлот” ще закупи нови самолети “Боинг” след 2014 г.



09 ноември 2006 | 08:21 | Агенция "Фокус"



Пекин. “Аерофлот” няма да може да закупи нови самолети “Боинг” преди 2014 г., заяви днес директорът на Валерий Окулов, предаде РИА Новости.
По неговите думи Русия вече е изгубила възможността да закупи, както бе планирано, 22 нови самолета “Боинг” през 2010-2012 г. в съответствие с по-рано заключения договор.
“Сроковете на този договор вече са изтекли”, заяви Окулов, който се намира в Пекин в рамките на делегацията, оглавена от руския премиер Михаил Фрадков.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 13 Ное 2006, 12:45    Заглавие:  

В събота в южната част на Нигерия се е разбил вертолет с 4 души на борда, като е загинал пилота, а тримата пътници - двама чужденци и собственика на машината и на авиокомпания OAS Helicopter Services.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
TIG


Регистриран на: 31 Мар 2004
Мнения: 456
Местожителство: София България

МнениеПуснато на: Пон 13 Ное 2006, 16:10    Заглавие:  

Глейте, глейте!

Безшумен самолет променя изцяло въздушния транспорт
тих самолет

© интернет

Иван Илиев

Размер на шрифта: a a a

Въздушният транспорт е може би най-ефективният, поради високата скорост на летателните машини. Актуален проблем обаче си остава шумът, който произвежда самолетът. Водещите учени търсят всевъзможни начини да се справят с него, съобщават от TechNews.bg.

Преди три години стартира проект, ръководен от университета в Кембридж и Масачузетския технологичен институт. Неговата цел е разработване на безшумен самолет, който да не създава екологични проблеми и неудобства сред разположените близо до летищата жилищни райони.

Проектът предизвиква огромен интерес. Още от самото начало в него взимат участие повече от 40 учени, 30 авиационни компании, вкл. Боинг, както и Ролс-Ройс. Средствата се осигуряват от британското Министерство на търговията и индустрията, което е явно заинтересовано от новата технология.

Безшумността на самолета ще се дължи най-вече на елементите на дизайна, споделят учените. Крилата, които ще ползва машината, се определят от специалистите като „изключително ефективни". Те са малки по размер, със специфична форма и осигуряват минимален разход на гориво.

В дизайна на машината ще отсъстват и характерните за съвременните пътнически самолети „задкрилки". Това са малките подвижни елементи в задната част на крилата, които служат за излитане, приземяване и промяна на височината, и които са един от основните източници на шум.

Двигателите на летателния апарат ще бъдат вградени вътре в корпуса на машината, вместо да висят на крилата, както при традиционните самолети. Самолетът ще извършва бавни и плавни излитания и приземявания, което допълнително ще елиминира всякакви шумове.

Капацитетът на безшумния самолет се очаква да достигне 215 пътника, което обещава сериозно място на новата машина в гражданската авиация. Разходът на гориво пък ще бъде не повече от един галон на 200 километра при пълна натовареност на летателната машина.


Ша зема да си купя един!
Източник: http://news.ibox.bg/news/id_171102592

_________________
Който не иска да направи нещо намира причини, а който иска - начини!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Пон 13 Ное 2006, 17:08    Заглавие:  

“Ираки Еъруейс” възнамерява да закупи пет самолета “Боинг”



13 ноември 2006 | 01:27 | Агенция "Фокус"



Багдад. Иракската авиокомпания направи официално заявление, че възнамерява да закупи най-малко пет самолета “Боинг 737-400” за да облекчи превоза на пътниците в страната и извън нея, предаде АП.
Компанията “Ираки Еъруейс” възобнови своите полети през 2003 година, след падането на режима на Саддам Хюсеин.
Днес националният превозвач осъществява полети за Египет, Сирия, Йордания, ОАЕ, както и вътрешни полети, посочва АП.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Вто 14 Ное 2006, 18:48    Заглавие:  

Интерфакс: Самолетите Ил-76 трябва да се сглобяват в Русия, а не в Узбекистан, смята Борис Гризлов



14 ноември 2006 | 17:54 | Агенция "Фокус"



Москва. Председателят на Държавната Дума на Русия (долната камара на руския парламент) Борис Гризлов и лидер на партията “Единна Русия” заяви, че самолетите Ил-76 трябва да се сглобяват в Русия, а не в Узбекистан, за което ще е нужно да се предвидят допълнителни средства в бюджета за следващата година, съобщава агенция Интерфакс.
“Смятам, че на четвърто четене, ние трябва да приемем текста, според който самолетите Ил-76 да бъдат сглобявани в Уляновск, а не в Ташкент”, заяви Борис Гризлов. По думите му, в настоящия момент сглобяването на самолетите Ил-76 се осъществява в Узбекистан, но 70 % от обема на производство се пада на Русия.
“Узбекистан е страната, която изнася тези самолети на чуждия пазар, а това е недопустимо”, счита лидерът на “Единна Русия”. По думите му, за да започне сглобяването на самолетите в Русия, ще са нужни около 2,6 милиарда рубли (около 98 млн. долара).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 15 Ное 2006, 10:40    Заглавие:  

Двама души загинаха днес при сблъсък във въздуха на хеликоптер и малък самолет в околностите на Виена, предаде АР.

Двата летателни апарата се ударили на 400 метра височина, съобщиха от "Аустро контрол" - австрийската агенция за въздушна безопасност.

По данни на спасителните служби в провинция Долна Австрия пилотът на хеликоптера загинал на място, а другият пилот починал по-късно в болница.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Сря 15 Ное 2006, 15:46    Заглавие:  

Самолетите на редица молдовски авиопревозвачи не съответстват на международните стандарти

15 ноември 2006 | 01:28 | Агенция "Фокус"

Кишинев. Самолетите на редица молдовски авиопревозвачи не съответстват на международните стандарти за гражданска авиация, съобщава РБК. Това е установила молдовската Държавна администрация за гражданска авиация (ГАГА) при проверка на самолети на авиопревозвачите Tiramavia, Jet Line International и Jet Stream. Инспекциите ще продължат до 1 декември 2006 г. и при установяване на повторни нарушения сертификатите на компаниите ще бъдат отнети.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 15 Ное 2006, 16:01    Заглавие:  

Preslav написа:
Самолетите на редица молдовски авиопревозвачи не съответстват на международните стандарти

15 ноември 2006 | 01:28 | Агенция "Фокус"

Кишинев. Самолетите на редица молдовски авиопревозвачи не съответстват на международните стандарти за гражданска авиация, съобщава РБК. Това е установила молдовската Държавна администрация за гражданска авиация (ГАГА) при проверка на самолети на авиопревозвачите Tiramavia, Jet Line International и Jet Stream. Инспекциите ще продължат до 1 декември 2006 г. и при установяване на повторни нарушения сертификатите на компаниите ще бъдат отнети.

нищо ново - Молдова е черната дупка на Европа, и това ще продължи още дълго време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Чет 16 Ное 2006, 14:27    Заглавие:  

АП: Авиодиспечерите в Гърция отмениха предвидената 48-часова стачка



16 ноември 2006 | 14:04 | Агенция "Фокус"



Атина. Авиодиспечерите в Гърция отмениха предвидената за петък и събота 48-часова стачка, след като правителството се съгласи да изпълни ключови техни искания, съобщава АП, позовавайки се на източник от гражданската авиация на Гърция.
Авиодиспечерите са се съгласили да отменят стачката, след постигане на споразумение с министерствата на икономиката и транспорта, за изплащането на допълнителни възнаграждения и наемането но допълнителни 230 служители. Според източникът от гражданската авиация на Гърция диспечерите все още не са решили дали да отменят и предвидената за 26-27 ноември 48-часова стачка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42548

МнениеПуснато на: Пет 17 Ное 2006, 15:12    Заглавие:  

Авиатори искат 5 г. срок за АН-овете
Да се удължи с 5 години срокът за сертифициране на селскостопанските самолети, настояват от Съюза на селскостопанските авиатори. Това съобщи шефът на сдружението Ганчо Даскалов. Според изискванията на ЕС всички земеделски самолети трябва да имат типов сертификат. Такива обаче не се издават за руските машини. Това изправя пред фалит 27 фирми със 183 машини АН 2, Z 37 и КА 26.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 75 от 104 [1550 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 73, 74, 75, 76, 77, ..., 102, 103, 104 Следваща
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Криле
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1078s ][ Queries: 15 (0.0229s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker