Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 01 Мар 2021, 08:49
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
България Ер и Хемус Ер
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 31 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 29, 30, 31, 32, 33, ..., 43, 44, 45 Следваща
Автор Съобщение
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 18:19    Заглавие:  

Кацането много зависи от моментното състояние на настилката. Ако вали пороен дъжд или по полосата има много вода се предприема по-тежко кацане с цел да не се получи пързаляне. Това ми го е разправял мой познат, пилот на А320.

Колкото до излитанията на чехите - и аз имам едно такова преживяване при излитане от Прага със 735 - носът здраво нагоре докато достигне едно 5000-6000 фута Wink Но незнам дали е типично за тях, защото останалите излитания с CSA са ми били съвсем нормални.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Делян


Регистриран на: 07 Сеп 2006
Мнения: 77
Местожителство: KJSD, Sikorsky Heliport, Stratford, CT, USA

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 19:57    Заглавие:  

вие още малко ще изкарате, че от кацането на самолета зависи каква е компанията.
аз също съм за новият Балкан да преуспее, но как ще стане това не ми е ясно. наистина ли си мислите, че някаква групировка със съмнително минало може да направи една модерна авиокомпания? мисля, че целите в тази групировка са съвсем различни, дори и да е излязла на "светло" вече! ако правиш модерна компания инвестираш от раз, купуваш нови машини, правиш PR за да изградиш име за да покажеш какво предлагаш и вземаш част от пазара! не се тътриш със стари машини и стари дестинации. всичко трябва да стане от раз, трябва да покажеш, че това е нещо ново и различно, това не е стария Балкан, вече има обслужване на ниво и различно от другите. трябва да има една постоянна медиина кампания за да може народа да чуе за тази нова компания, която предлага нещо повече от другите....но това не го виждам да става. както писах, целите са различни.

_________________
http://www.planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srch=Delyan
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=15672
http://airliners.net/search/photo.search?emailsearch=delyankovachev@mail.bg
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2007, 20:17    Заглавие:  

Медиина кампания има, но със цел рушене на имиджа на компанията. Аз като съм в България на всеки месец- два отиде бТВ защото закъснял бил един полет... аз не знам дали има компания в света, която да не е жертва на закъснение, технически проблеми и т.н. (дори Quantas сигурно си имат Laughing ). Иначе съм напълно съгласен с мнението ти, че подхода е погрешен, че компанията незнайно защо много не се интересува от пътниците си, но не е тайна, че българите в сферата на обслужването не са най- дружелюбните, за да не използвам друга дума. Време ще мине, ще се усетят малко по малко надявам се.
Само да допълня, че интернет страницата им поне в графата Fleet както на България еър така и на Хемус не са update-вани съотв. от най- малко 2 и 1 година.

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Attila


Регистриран на: 04 Май 2004
Мнения: 193
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 13 Мар 2007, 16:56    Заглавие:  

Делян написа:
... ако правиш модерна компания инвестираш от раз, купуваш нови машини, правиш PR за да изградиш име за да покажеш какво предлагаш и вземаш част от пазара! не се тътриш със стари машини и стари дестинации. всичко трябва да стане от раз, трябва да покажеш, че това е нещо ново и различно, това не е стария Балкан, вече има обслужване на ниво и различно от другите. трябва да има една постоянна медиина кампания за да може народа да чуе за тази нова компания, която предлага нещо повече от другите....но това не го виждам да става. както писах, целите са различни.


Напълно съм съгласен с теб!!! Образец за мен е как го направиха швейцарците със Swiss. Показно, като за учебник по маркетинг. А тук - гледам миналата седмица футбол и какво да видя - рекламните пана на Хемус са с логото което уж е сменено преди поне 2 години.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
cybern

Регистриран на: 25 Дек 2006
Мнения: 26
Местожителство: Sofia, BG

МнениеПуснато на: Вто 13 Мар 2007, 21:21    Заглавие:  

Attila написа:
Делян написа:
... ако правиш модерна компания инвестираш от раз, купуваш нови машини, правиш PR за да изградиш име за да покажеш какво предлагаш и вземаш част от пазара! не се тътриш със стари машини и стари дестинации. всичко трябва да стане от раз, трябва да покажеш, че това е нещо ново и различно, това не е стария Балкан, вече има обслужване на ниво и различно от другите. трябва да има една постоянна медиина кампания за да може народа да чуе за тази нова компания, която предлага нещо повече от другите....но това не го виждам да става. както писах, целите са различни.


Напълно съм съгласен с теб!!! Образец за мен е как го направиха швейцарците със Swiss. Показно, като за учебник по маркетинг. А тук - гледам миналата седмица футбол и какво да видя - рекламните пана на Хемус са с логото което уж е сменено преди поне 2 години.

Swiss air е един от най - шумните фалити напоследък именно заради калпаво управление Wink Има цяла статия " Мъчително приземяване" за фалита на Swiss в последния брой на Банкеръ.

_________________
Love sucks......true love swallows!!! Smile)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Attila


Регистриран на: 04 Май 2004
Мнения: 193
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 14 Мар 2007, 10:30    Заглавие:  

Визирах подготовката и старта на създадената след фалита на Swissair нова авиокомпания - Swiss International Air Lines.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Съб 31 Мар 2007, 11:55    Заглавие:  

Дали се знае вече ще има ли нови самолети България Еър или не? Май вече върнахме два самолета от лизинга а дестинациите са същите.
Започва неудобството май с повече дестинации и малко самолети ( преди две седмици полета от Мадрид мина за по-пряко през Барцелона с 2 часа престой Wink )

_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Съб 14 Апр 2007, 16:26    Заглавие: LZ0496 петък 6 април `07  

В Гатуик ужасни, спарени с недоспал дъх в уста и настъпващи се един друг тълпи от отпътуващи за Великден туристи. Напук на песимистичните си възникнали по тая причина очаквания, намираме гишетата за полета веднага (във вече обичайния блок "J" са -- пред сами изхода от надлеза, водещ от ж.п. гарата към летището) и вадим невероятен късмет като констатираме, че "опашката" за двете гишета е от... трима души! Дори въздългото и неудобно чакане за оръжейна проверка вече не може да помрачи приповдигнатия ни дух. В "стерилната зона" -- бардак и тълпи. От барчето, където пием кафета докато доде време за качване виждаме как LZ0495 каза десетина минути преди оповестеното време.

Качването е от един тих и забравен от Господ апендикс на старата аерогара, който макар леко прашасъл и продухлив е много по-лесен за стигане и много по-уютен от всички останали проходи, мостици, ръкави и прочее аерогарна утвар. Едва сядаме и лелка в светлоотражаваща риза ни отвежда към самолета. Тъпичко е -- вървим в открит коридор от телени клетки, катерим се по коджа стълба до началото на ръкава, после по ръкава влизаме в самолета. Ама айде, няма да придирваме...

Полетът почва великолепно. Усмихнати лелки, весел командир, пълен аероплан с благонрав и сговорчив народ, а вън -- слънце и прекрасни изгледи като урок по география. Минава-неминава метвърт час, донисат лелките по един "юнашки комат" пълен с изпотени яки резени кашкавал и колбас от ситно смлени кокали с лют дъх на чесън. Преди да додат соковете имаш време да се преболиш с предизвикващия сълзи жилав дърт хляб и да потиснеш пет-шест рязко чеснови оригни. Нямат доматен сок, нямат портокалов... Айде, ябълков да е! Минава и лелка с кафета, ама едвам успявам да я `фана, толкова през пръсти си гледа работата. Каките нещо се угрижват и почват да си испускат нервите, да дават акъл на "паксовете" ("Хабер ша ми дават! Яа-а-а!!!").

Отвъд безснежните Алпи хавата се влошава. Над безличната леко сбръчкана бяла кувертюра под нас като гущери пробягват фокери на "Малев" и "Остриан", Ербюси на "Луфти" и "Ер Франс", МД-11 на "КЛМ". Някъде над Белград току на 1000 фута точно над главите ни царствено прелита седем-четворка на неидентифицируема авиокомпания. Салонните спазаряват парфюми и уискита в евро и лири и въртят комбинацийки ("Ти к`во ша им каиш за тая бутилка... абе тая дето... ъъ-ъ... нали се сещаш? А?" "А! М`чи кво толкоз!? `Се едно нищо ня`ам за криене. Направо "счупи се" и толкоз. Аа-а-а!")

Някъде над Калотина влизаме в облаците и излизаме над изваяния на хълма над Сливница орден "За храбростъ". Ей го и Доброславци. Обичайните внезапни и свирепи ветрови удари от Витоша, които карат спътниците ни да прекратят разговорчетата си и да се уединят в тягостни лични страхове и изтъркани молитвени обещания вече да не съгрешават, ако оцелеят тоя път. Командирът пообърква маньовъра за прехват на курса на пистата, та го дооправя бая рязко цели три пъти, последният доста ниско над Кривина. Обичайният седем-тройков "праа-а-а-с" о новата бетонка. Управляващият вече го е ударил на софийски ("Дра`и пътниции-и, така, ъъ-ъ... ми до`ре дошли в София ии-и... мии-и... буагодаря, че избрахте за летите с нас днескъъ-ъ-ъ... и приятен престой ии-и... така!")

Бах нащрек да видя как "персионалът" ще се справи с ръкава и не останах разочарован -- десетина минути се бориха с него като свиня с тиква, докат го натъкмят "кък тряба", та да не падат много хора като излизат от самолета.

Уелкъм ту Бългерия, бе, деба мааму! На път за паспортния контрол по стаа-а-ар обичай народът първо ходи, после подтичква, после бяга яко и накрая буквално заиграва американски футбол. Сурова лелка, която според надпис над главата й не приема касови плащания ни изглежда презрително и безсловесно въпреки веселите ни пожелания за добър ден и след дълго, мнително, мъчително и безсловесно разглеждане на паспортите ни ги плясва един по един на тезгяха със замаха на стар картоиграч. За разлика от Гатуик не макаме половин час за багажа си, а напротив -- той вече ни чака. Минаваме покрай мнителни чичовци в зелени униформи, които прошепват по някое "нещо валута, нещо?" на произволно избрани пътници и после им махват отегчено с ръка да си минават. Отвъд чичовците и тълпичката посрещачи, други чичовци прошепват покритото със слава летищно заклинание "Пст! Абе, Мистър! Такси нещо..?"

Както и очаквах, от януари новата аерогара е приела по-балкански вид. По някоя спукана плочка продрънква под краката ти, а парцалите на чистачките са оставили ярки черни следи в прахта.

Нищо! Пак добре! И по-лошо има в Африка!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 16 Апр 2007, 10:49    Заглавие:  

шест плюс за горното!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Пон 21 Май 2007, 20:27    Заглавие:  

Момчета,

Някой може ли да ми каже кой е правоприемник на А/К Балкан? За да бъда по ясен каква точно информация ми е нужна - къде мога да намеря архива на Балкан - ако ми трбява документ, удостоверение или нещо подобно от примерно 1993 година - към кое юридическо лице трябва да се обърна?

България Ер, синдици, прокуристи?

Ще бъда благодарен за точен отговор.

Димо

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Чет 07 Юни 2007, 13:37    Заглавие:  

dimovlz, предполагам, дирил си в ЦДА..? Поне що се отнася допреди приватизацията през 1999 г., там би следвало да са архивите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Нед 10 Юни 2007, 15:18    Заглавие:  

Скоро пак бях питал дали ще се взимат НОВИ самолети от България Еър ама май или е много секретно или изобщо няма раздвижване по този въпрос.
Дали някой има инфо за евентулна покупка на самолети (което май беше в плана при покупката на а.к. България Еър) ?

_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2007, 09:11    Заглавие:  

richi_air написа:
Скоро пак бях питал дали ще се взимат НОВИ самолети от България Еър ама май или е много секретно или изобщо няма раздвижване по този въпрос.
Дали някой има инфо за евентулна покупка на самолети (което май беше в плана при покупката на а.к. България Еър) ?

Ще има, или поне така казват, ама 2011 г. най-рано, ако въобще...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2007, 22:00    Заглавие:  

Мерси за отговора Сащо
Абе дано и по-бързо стане, че вече ми писна от тия малки 733/4/5-ки...

_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Smuggler

Регистриран на: 07 Мар 2007
Мнения: 253

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2007, 23:57    Заглавие:  

Някой има ли статистиката за loadfactor-a през зимния сезон дето изтече?
Взеха ли въздух и с малка печалба след проваленото лято миналата година?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 31 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 29, 30, 31, 32, 33, ..., 43, 44, 45 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0797s ][ Queries: 14 (0.0131s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker